***Skelleftetråden***
Man stryker på det.
IdaVattenskida.bilddagboken.se/p/show.html&directlink=1
Man stryker på det.
kixs: Jag ska nog inte beställa nåt!! Jag är helt hopplös! Skulle INTE beställa nåt på TW..well. men vi behövde ju en ostkupa ju!!!
J L S: Välkommen tebax ! =) Ja det var inte snälligt att bara stänga ner precis när du skulle få bebis!! Ajja bajja!
Vi vart ett par stycken som vart oroliga!
Äh! V inte så blygsm! Är säker på att det är du som gjot klänningen och inte maksinen!
Super snygg vart klänningen!!Är det till Malva eller Tuwa?
Kommer häng från USA? Jasså, jag vet bara gällivare hänget!
Hänger du me??
*skrattar* jasså du.
Ja, lite skönt att nån kan säga så ! =) Annars har ja alltid fått höra att det är gällivare hänget som e över allt =)
Är det en snygg rumpa så får den gärna visa upp sej enligt mej ! =)
Är det någon som kollar 5an nu ?? Frusen norrlänning söker kärlek! Han Jonas och jag är barndoms kompisar och är uppvuxna tesammans =) Jag längtar hem så jag blir galen!!!! =)
Massa snö..skoter,skidor.. shitt... tänk om jag måste flytta hem nu?!?!
Lika som du så tror jag vad jag vill.
Oh my goood! Vem fick fortkörnings bötern?? Tänk på att kör den persone för fort igen så ryker körkortet! och pricken finns i två år.
Stackare.
Skelleftehams leden ska ni passa er för också, polisen står ofta ofta här efter. Men lättast är ju om man kan hålla hastigheten
Att det ska vara så svårt!
![]()
Kanske en fikus?? Är ganska vanliga.
Men SHIT så svårt!!
www.betapet.se sitter ja ibland hela nätter på
Kom o spela med mej vettja.. heter Kaksmulan83
Byt skola?
jag avskyr tvång också!! Och det låter heller inte så sannolikt att man är tvingad till en sport som är frivillig från början. Och sen kan jag tycka att skolan är viktigast, sporten kommer i andra hand. ( finns undantag)
Vad gör ni idag då?? Själv har jag STOR städning.. känner mej peppad i massor ! =) Våren är snart slut och sommaren kommer med stormsteg! =) Så HÄRLIGT!! *spritter i mamma kroppen* Nu känns det att jag har landat efter lilla Emma och liver är kort sagt underbart!! =) Detta är bästa tiden på året.
Kika i min BD sedan får ni se vad jag hittade längst bak i skafferiet vart man aldrig måste har vart.. *rodnar* Ingen äckel varning dock, så farligt var det inte!
kixi: ja tack =) Vore super .. sander växer ju så det knakar. Glömm inte hans jacka med.
Tycker det seriöst det låter mer stört än nåt annat jag hört. varför? Seriöst?