Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

***Skelleftetråden***

Peda skrev 2008-04-11 09:42:04 följande:
    Oh my good! (slår klackarna i taket) Aldrig i livet jag skulle göra det nej!! Inte för att en lärare kräver det . Vägra säger jag!!
    Någon som e ute efter en syskon vagn?? Här har ni värsta kapet!! www.familjeliv.se/Annonser/&pic...
    Jag skulle gärna köpa den ,men tror inte min gube går med på de..tyvärr..men den är siitasnygg
  • madigan

Nä nu ska vi gå på stan lillan och jag.Får se om vi ens hittar nåt..är ju fattig kyrkråtta dessutom så

• madigan

Ja de blev 2 nattplagg till lillan. Bild finns i mitt galleri.

• madigan

Titta i mitt galleri på en bebiströja som jag har sytt. Den är inte riktigt klar ännu

• madigan
    Annamus skrev 2008-04-14 07:20:54 följande:
    Felle: Madigan ska ha barn i Juni... 8:e juni e hon beräknad.
    Exakt, jag är inte på övertid..jag har 7 v kvar...less nåt fruktansvärt
  • madigan
    Annamus skrev 2008-04-14 08:05:39 följande:
    Madigan: Allting kan hända redan juh. Hur fick du dina andra barn? Kom dom i tid, tidigt, sent?
    1 vecka för tidigt och 1 vecka för sent....har inte så stora förhoppningar
  • madigan

visst är det förbaskat att man inte ska kunna komma fram till fk....99 st före....morr

• madigan
    maltazar skrev 2008-04-14 08:38:26 följande:
    madigan: jo det är hopplöst.. sist ja ringde så vart det avbrutet efter ca 5 min, för det var för många i kö till den avdelningen jag skulle! :P
    ok äntligen kom jag fram och fick utrett de jag skulle.
  • madigan

ingen som vill ha en 3,5 åring..hon e billig nu..blir galen på henne.....
    sliter ut allt från kylskåpet och äter 100 ggr...Hon lyssnar inte ett skvatt på vad man säger..

• madigan

Så nu har vi varit till öron. Hon har tappat båda rören, därför hör hon inget. Finns inga operationstider före sommaren, men får dom återbud då blir vi blixtinkallade. Annars så blir det poeration i aug om de inte har blivit bättre....vilket jag är tveksam till.
    De är skitjobbigt att hon inget hör, men samtidigt är de ju synd om henne....tycker jag

Svar på tråden ***Skelleftetråden***