• Peda

***Skelleftetråden***

Välkommen tebax Xylifon!! =) Saknat dej MASSOR!! =)

• Peda

Men shiiiit så tråden levt upp nu då ! =) Nån gumma som har internet abstinens?? *piiiiik*

STuria: Ja du... know the feeling! Sonen skulle på dagis i morses och klockan ringer 06.30 och lika förbaskat hinner han vakna och börja gnälla på! *suck* Men men.. sen åkte dom och jag och gumman har sovit till nu . =) *sweet*

• Peda

Jajaja! Det tror du barra lilla gumman!!

xylifon skrev 2008-03-13 11:55:57 följande:
    peda: det är inte jag som har haft abtinenser från datorn, det är ni som har haft abstinenser från mig ;-P
  • Peda

Wällkåm!! =)

MorBlåbär skrev 2008-03-14 21:35:41 följande:
    hej, vi bor i norsjö men kommr flytta till skeå innan sommaren, hoppas vi! =) är 21år i sommar och har en son på snart halvåret=)
  • Peda

smultronet: En behändig person för mej är en lättsam person.. eazy going liksom.. okomplicerad liksom.. =) Men du kanske får fråga vad han menade. Men jag tror helt klart det var positivt..skulle jag tagit det som.

Laoghaire och Skriv gärna en rad:Hej o välkommen ! =)

• Peda

men xylifon, 10.000:- är väl bra i månaden?? Vad får du ut då du jobbar på macken?? Har jag fel jobb eller?? *hihi*

• Peda

TUPPERWARE TISDAG DEN 18 MARS, KLOCKAN 10.30

Japp! Detta är för daglediga! Inget stort partaj, väldans litet och trevligt faktiskt. Jag bjussar på lunch. Hemma hos mig alltså. Är det någon som vill komma? Skriv upp er här isf. Barnen e åxå välkomna såklart! Och om någon vill beställa utan att komma så kan man gå på www.tupperware.se och så skicka beställningen till mig på annamus@gmail.com

Vi kommer iaf:
    Annamus (Anna, Mattis och Anja)
    Id@,sander & emma

• Peda
    xylifon skrev 2008-03-16 23:56:17 följande:
    Svar på #613då jag jobbade heltid i sommar hade jag ut mer än så, men jag jämförde med daniels lön efter som han är den som har återkommande heltidslön i vårat hushåll och den e betydligt bättre, typ det dubbla så somsagt, blev nog lite hemma blind
    Men torka bajset ut ögonen och se verkligheten! Du är ju bara bortskämd! Värre än jag och det är så illa så det förstår du inte!!

*ser dryg ut och flinar på du MASSOR*
  • Peda

Jag är så torr att öknen är blöt i jämförelse.... fråga min sambo om saken!!

*lol*

xylifon skrev 2008-03-17 16:06:12 följande:
    hör ryckten om att min eminenta humor undgick er alla och folk togåtsig.. sorry! skoja bara med er.. jag jobbar somsagt på statoil.. värsta credds jobbet jue.. sorry, sorry alla som inte delar min humor..utom peda då som inte har någon humor alls någonsin
Svar på tråden ***Skelleftetråden***