• Peda

***Skelleftetråden***

Ja allt har ett pris!

MorBlåbär skrev 2008-03-18 22:33:34 följande:
    Ingen som har en 3a till uthyrning?? eller vet av nån som vill flytta?
    xylifon,malle: meh..vadå... alla vet väl redan att jag o peter inte knu**at sen emma tillverkades... *jojo lite överdrift men det låter ballare då*

pissypopi: en riktig frissa som mn betalar för?? så om hon bjuder på en lugg klippning så blir hon tillfälligt låssas frissa?? *hihi*
  • Peda

japp...jag ska ha ett party om en månad ca... hör av mej här i tråden litte närmre..dyk gärna upp då blir hos mej dårå.

skrutteluttan74 skrev 2008-03-18 09:53:35 följande:
    Nu har dom "målat" klart på bilddagboeken Himla fina bilder du lagt ut och du är verkligen kanon på att sy...Hoppas det går bra med TW idag...jag hade fundilerat på att dyka upp,men jag visste att jag inte kunde lämna besked föräns nu på morgonen,så jag tänkte att vem vet,de kanske kommer fler tillfällen
  • Peda

*hihi* jag måste ju fråga, lät spännande definition!
    Hon vart fin tjejjan din.

Ugglans mor skrev 2008-03-19 08:15:56 följande:
    Nej det var inte så jag menade juh... utan mer att hon fick gå till en frisersalong och klippa sig hos nån vi inte känner.Emmy är som van vid sin mammas amatörklippningar hittils, inte som vissa andras barn som blir klippt av en utbildad frisör varje gång :-P
  • Peda

Xylifon: ja undrar med vadå för fika??
    *nyfiken*

Annamus skrev 2008-03-19 10:02:11 följande:
    Maritmedm: Vad är det för fika du pratar om? Har jag missat nåt?
  • Peda

Jag jobbade 50-60% efter sander va 1 1½ år och fram till jag vart gravid.. och det var tre dagar i veckan 8 månader nånting och sen från 14-18 och 14-20 på onsdagar fram till jag var i 10-15 veckan nåting... sen var det sjukrivning dårå. Men SHIT så dåligt samvete man hade.. han ju träffa sonen så lite !! Så jag ska säga att jag kommer känna mej lyckligt lottat om jag kan få vara hemma med dem länge!! Men det är inte allt säkert ju !! =( Alla som ska hacka på oss som gör så gott vi kan , håll käft bara!! var glad att ni har det så bra och slipper jobba. Det är lyx!

• Peda

Men du din lilla hynda dära!! Du har inte några grpupisar om du trodde det.. det är JAG som har det.. kom inte hära o undergräv mej nu du hörru du du ru du ru duu!

xylifon skrev 2008-03-19 10:44:05 följande:
    "hatar mornar men uppskattar min fru"
  • Peda

stackars du hally! =) Men kom ihåg.. "im the best, fuck the rest" =)

Ett bra mantra.

hally skrev 2008-03-19 10:52:15 följande:
    Jaa...alla har ju faktiskt inte möjlighet att vara lediga som de vill. Men har man inte det ska man väl inte skaffa barn heller. Jaja, idag är vi nog godkända, sambon är hemma med lillen, PAPPALEDIGHET Åh va stressad jag är, det är därför jag sitter här och skriver på FL. Mycket bråttom på jobbet...skynda skynda. Hur var det nu man kopplade ett formulär med JavaScript, eh, blockad i huvvet idag. Sparkade in min stortå i gammel-kylen som står mitt på hallgolvet, tror jag spräckte nageln =/ Mera kaffe!
  • Peda

Skelleftehamn så klart! Tycker rent synd om er andra förtappade som inte förstår det!!!

MorBlåbär skrev 2008-03-19 15:35:51 följande:
    Vart ska man hällst bo med små barn? 6 månader & 4år..?HamnUrsvikenAtorpBergsbynBureå
  • Peda

Oj så mkt det skrivs.. hehe.. man orkar knappt läsa i kapp ! =)

Har ni sett maud olofssons förslag om att föräldrar som tjänar över 240.000/året (20.ooo/månaden) inte så få nått barnbidrag! Är det bara jag som vibrerar sönder i småbitar eller ?? Vafan.. snart flyttar jag från sverige!! Snart får man väl böter för att släppa en fis på allmänplats!! Jag blir så förbannad att jag går av.. det är väl barnet som får bidraget?!?! Svartsjuke Sverige eller va fan då?? ALLA ska vara lika! Nä man ska inte ha det bättre än nån annan.. Vist ska det löna sej att jobba! Men inte därmed sagt att de som har lite mer pengar ska straffas!! TVI TVI TVI!!

• Peda

*skrattar* Tänkte det samma ! =)

maritmedm skrev 2008-03-25 07:51:15 följande:
    Shit vad ni har skrivigt allihop.... ids nog inte läsa allt jag missat
Svar på tråden ***Skelleftetråden***