***Skelleftetråden***
Ja allt har ett pris! ![]()
pissypopi: en riktig frissa som mn betalar för?? så om hon bjuder på en lugg klippning så blir hon tillfälligt låssas frissa?? *hihi*
Ja allt har ett pris! ![]()
japp...jag ska ha ett party om en månad ca... hör av mej här i tråden litte närmre..dyk gärna upp då
blir hos mej dårå.
*hihi* jag måste ju fråga, lät spännande definition!
Hon vart fin tjejjan din.
Xylifon: ja undrar med vadå för fika??
*nyfiken*
Jag jobbade 50-60% efter sander va 1 1½ år och fram till jag vart gravid.. och det var tre dagar i veckan 8 månader nånting och sen från 14-18 och 14-20 på onsdagar fram till jag var i 10-15 veckan nåting... sen var det sjukrivning dårå. Men SHIT så dåligt samvete man hade.. han ju träffa sonen så lite !! Så jag ska säga att jag kommer känna mej lyckligt lottat om jag kan få vara hemma med dem länge!! Men det är inte allt säkert ju !! =( Alla som ska hacka på oss som gör så gott vi kan , håll käft bara!! var glad att ni har det så bra och slipper jobba. Det är lyx!
Men du din lilla hynda dära!!
Du har inte några grpupisar om du trodde det.. det är JAG som har det.. kom inte hära o undergräv mej nu du hörru du du ru du ru duu!
stackars du hally! =) Men kom ihåg.. "im the best, fuck the rest" =)
Ett bra mantra.
Skelleftehamn så klart! Tycker rent synd om er andra förtappade som inte förstår det!!!
Oj så mkt det skrivs.. hehe.. man orkar knappt läsa i kapp ! =)
Har ni sett maud olofssons förslag om att föräldrar som tjänar över 240.000/året (20.ooo/månaden) inte så få nått barnbidrag! Är det bara jag som vibrerar sönder i småbitar eller ?? Vafan.. snart flyttar jag från sverige!! Snart får man väl böter för att släppa en fis på allmänplats!! Jag blir så förbannad att jag går av.. det är väl barnet som får bidraget?!?! Svartsjuke Sverige eller va fan då?? ALLA ska vara lika! Nä man ska inte ha det bättre än nån annan.. Vist ska det löna sej att jobba! Men inte därmed sagt att de som har lite mer pengar ska straffas!! TVI TVI TVI!!
*skrattar* Tänkte det samma ! =)