Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

hahahahaha.. ja.. det blir en bra start inför att träffa alla miffon som man gick i högstadiet med... bra att värmaupp

• varfördåför

haha, ja, man behöver då inte vara orolig att man blir så inspirerad att man börjar söka andra män iaf, finns absolut ingen man vill ha av 82:orna.. förstår inte hur sonja tänker

• varfördåför

ja ja, men.. kommer att bli tungt.. alla ville ju ha mig (på så långt avstånd som möjligt) ;-P

• varfördåför

hahahaha.. ja, jag ahde nog sagt nej om de ville ha mitt namn på inbjudan för med mitt namn på så hade nog ingen -82 kommit alls då rycktena börjat gå att jag är inblandad

• varfördåför

hahaha.. tur vi e poppis, hur skulle världen seut om alla var så poppis som vi.. hade iaf inte funnits något beov av superhjältar

• varfördåför

haha.. nää, förmodligen inte ;-P

daniels ka jobba idag.. det är tråkigt då hans ka jobba fasst han borde vara ledig för at det är eftermiddags fredag..

• varfördåför

det är för att han var ledig igår då jag jobbade.. :-/ så det var jag som började iof

• varfördåför

hahaha.. ja, det är väl så.. men jobbigt och tråkigt ändå.. :-/

• varfördåför

nää.. blir ju lite långt.. men jag kan hämta dig i bureå om du tar bussen

• varfördåför

och jag öppnar i morgon så alla som vill sova här i natt (se det som en inbjudan nu alla) måste ta bussen hem från bure vid åtta i morgon bitti

Svar på tråden ***Skelleftetråden***