Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

mina barn har llite för mycke att göra med s också om du frågar mig.. :-/

vi bråkar om att slippa fara.. hoppas att jag ville så jag får vara hemma.. jags ka ju jobba.

jobbigt att flytta, men gasnka skönt då man är klar

lyckatill idag "marit"

• varfördåför

vi är inte klara ännu och vi har bott här sedan valborg för två år sedan

• varfördåför

flytten vi har kvar saker hos svärföräldrarna fortfarande (hotell andersson) och alla kartonger och sådant är inte upppackat ännu.. hmm.. får ta kartongerna på loppis och sälja dem som fyndlådor renoveringen är på planeringsstadiet fortfarande

• varfördåför

jo, jag menar det.. men samtidiht.. hmm.. kan ju vara något bra som jag ahr glömt att jag har

• varfördåför

hally: men det är ju så brottom då man licks kommer på vad man vill göra vi flyttade från våran trea till en fyra och efter nio månader så solde vi fyran och flyttade till huset mycke jobb blev det, osså tapetserade vi hela fyran och halva huset också, så bara tapetsringen tog ju en väldans tid

• varfördåför

haha.. ja, det är ju en bra tacktik ska man aldrig sälja det så

• varfördåför

tyckte att dogge känndes varm nu då han vaknade.. blir han sjuk igen så vet jag inte ad jag gör

• varfördåför

ag ahr bil så jag kan komma med vaggan om du vill köpa den

jajamen sarah81: det var min dogge som var i norran igår

• varfördåför

jag kan ta bild på den och läggain i kväll efter klockan sex. har inte bestämmt ricktigt vad jag vill ha ännu

• varfördåför

jag jobbar ju i helgen så jag kan helle rinte då.. men tll veckan så går dt bara bra.. men jag lägger in bild ändå i kväll så är det gjort

Svar på tråden ***Skelleftetråden***