***Skelleftetråden***
mm.. jobbade igår också.. nu då jag bara jobbar varannan hälg och strödagar då jag behövs så känns det mycke jobbigare att gå till jobbet än då jag jobbade mer än heltid! :-/ vars jobbar du?
mm.. jobbade igår också.. nu då jag bara jobbar varannan hälg och strödagar då jag behövs så känns det mycke jobbigare att gå till jobbet än då jag jobbade mer än heltid! :-/ vars jobbar du?
jobbade med en tjej son just har fått barn, hon tog havandeskapspenning tvådagar efter bf.. hon jobbade både på bf, bf+1 och bf+2 haha.. o statoil är gasnka tungt, rent fysiskt, + att man står i sex-åtta timmar i sträck, jag fattar inte hur hon orkade. jag ahde nog inte gjort det
jag va mamma ledig under de två senaste grav så då var jag hemma
det är skönt
för att det är värsta planerade festen och alla i byn ska fara och det är han vi köpte huset av och vi missade själva kalaset han hade, vi känner oss lite tvugna
hade varit jätte rolligt om det inte var för att jag är så trött och ska jobba och ölite pengar och i ngen barnvackt!
snart finns bilder på vaggan...madigan.. lägger in dem nu!
vars bor du?
hejsan morblåbär
välkommen till stan
jag iporterade min karl från norsjö, men han är från bureå ursprungligen
erikslid, ok, då är det ju iaf i stan, dit ska jag ju då och då
oj.. de är inte lätt att få en sådan
men det går, jag har haft en
nää.. norsjö, var inte kul, var bara dit en gång men det räckte bra det
madigan, du kan ju skicka ett privat medelande med tex ditt mobilnr så ringer jag dig i veckan om en tid och ett pris?!
varför har ni inte slutat på xzakt,jag vet ju massorso har slutat därifrån,hurårkar ni stanna?
ok..för enligt det jag har hört så går det inte att trivas där, +att lönen är så dålig såatt man ändå inte kan försörjasig på den!
jo, det ärju sant,fårman inget nytt så.. har bara tyckt att det vverkar gåsåbra förfolk att skaffa jobb just nu