Inlägg från: varfördåför |Visa alla inlägg
  • varfördåför

***Skelleftetråden***

ok..jo 11-13000kan ju gåatt levapå, dt är ju typ som att jobba ivården. och trivs man så är det ju bra,men trivs man inteoch fårut "bara"11-13000 så känns det lite

• varfördåför

jo, det gör ju lite skillnad felicia sant sant.. harblivit lite hemmablind

ochjagskaju inet säga något, mitt jobb är ju lite specielt också vad gäller typchefer och "arbetsmiljö" men jag trivs med det jag göroch medminaarbetskamrater,men jag ska ändå söka nytt jobb till hösten!

• varfördåför
    Svar på #613
    då jag jobbade heltid i sommar hade jag ut mer än så, men jag jämförde med daniels lön efter som han är den som har återkommande heltidslön i vårat hushåll och den e betydligt bättre, typ det dubbla så somsagt, blev nog lite hemma blind
  • varfördåför

marit: de har försökt hota oss från hotellet också, men vi lyssnar inte på det örat, vi har ju bla en back öl där allas vår egen daniel har väl fördelar av att han är just han nu i gen, hade det varit en vanlig människa hade han nog inte ens fått tain öl på hotellet, det är ju ändå ett nyckterhetshotell!

• varfördåför

marit: jag tror inge vill dricka den, det är gammla datum på dem :-/

fjärde omgången magsjuka på vårat dagis nu, och samma barn som har fått det igen.. hmm!

• varfördåför
    Svar på #668
    du kan få komma och renovera och fixa med vårat hus när du vill.. dörren är öppen!
  • varfördåför

men du din lilla nippertippa, du ska inte komma här o komma :-P

• varfördåför

hör ryckten om att min eminenta humor undgick er alla och folk togåtsig.. sorry! skoja bara med er.. jag jobbar somsagt på statoil.. värsta credds jobbet jue.. sorry, sorry alla som inte delar min humor..

utom peda då som inte har någon humor alls någonsin

• varfördåför

hehe peda, ja, du går då inte att skoja o driva med iaf, jag tycker att det är jobbigt att du ska bli så sur helatiden, helt utan anledning. tråkigt tycker jag!

• varfördåför

men zeen då vilka väger tar dina tankar hahahaha

Svar på tråden ***Skelleftetråden***