Fylling till bakpotatis
Funderar på att ha bakpotatis någon kväll, men har idétorka på fyllningar och goda röror att ha i!
Så ge mej era bästa och smarrigaste tips, tack!
Funderar på att ha bakpotatis någon kväll, men har idétorka på fyllningar och goda röror att ha i!
Så ge mej era bästa och smarrigaste tips, tack!
Gott med skink-och purjoröra!
Blanda cremefraice, majonnäs, hackad skinka o purjolök tillsammans med italiensk salladskrydda..Jättegod!
Jag älskar att göra en röra på följande ingredienser:
Grillad kyckling
Gurka
Rödlök
Röd paprika
(Tomat)
Creme fraiche
Salt och peppar
Alla ingredienser skärs i små bitar/hackas och blandas ihop med creme fraichen. Sen salta och peppra lite.
kyckling, gräddfil, majonäs, purjolök, paprika och massor av curry. Äter själv inte kyckling men receptet är från när jag jobbade på café och det var vår storsäljare i bakpotatis.
Jag brukar köra en enkel fyllning med
knaperstekt bacon,creme fraiche,soltorkade tomater
och lite olika kryddor(paprika,vitlök).
jag åt bakad potatis igår, och min sambo som först var skeptisk, sa efteråt att det var bland det godaste han någonasin hade ätit.
jag tog ca 3 dl gräddfil, och kanske en tesked majjonnäs (kan man säkert utesluta om man vill) och rörde därefter ner ca en halv påse chipsdip i röran. Jag hade Estrellas dip som heter Tortilla.
Till det så knaperstekte jag två paket bacon i små bitar o rörde ner i röran.
Serverade med en sallad och jävlar vad gott det blev!
Ja det får helt klart bli bakpotatis snart!
Japps det blir det här med!!!För första gången dessutom :) Blev så sugen av alla recepten här.
någon som kan skriva hur man gör bakadpotatis har aldrig gjort det men blev sugen nu
Enkelt!
Köp bakpotatis. In i ugnen ca 30-40 minuter på 200-225 grader.
Skär ett kryss i potatisen och fyll med goa röror!
Eller numera finns det ju bakpotatis som man kör 10 minuter i micron!
Ica har dom. De ska nog jag testa denna gång tror jag. Verkar smidigt!
Min moster gör en schysst med creme fraiche, ädelost, rödlök och rom.