Inlägg från: LillaPaula |Visa alla inlägg
  • LillaPaula

Kommer jag nånsin få en pojkvän?

Anonym skrev 2008-02-27 23:16:25 följande:
    Ska till gymnasiet snart och känner en jäkla press på mig att bli av med oskulden, kanske för att jag är kåt så ofta och får aldrig någon hjälp;D men jag vill jätta gärna ha en mysig pojkvän :'(
    Snälla snälla snälla. gör det INTE för att få det överstökat, utan vänta istället. det betyder inget om man är oskuld eller inte mycket "coolare" att vänta på en kille som bryr sig om en och är rädd om en innan man hoppar i säng med någon. tycker det är så himla synd när unga tjejor känner krav på att ha sex. låt det ta sin tid och njut av dig själv.. hehe
  • LillaPaula
    Svar på #7
    Vill bara förklara en sak i lite snabba drag (måste verkligen sova snart ju)

Första personen jag hade sex med var helt fantastiskt han var såå otroligt försiktig och gjorde allt för att jag skulle trivas och det inte skulle göra ont. (vi avbröt till och med första gången för att HAN inte ville känna att jag hade ont och endå tyckte jag mest att det sved lite.. På grund av att jag väntade tills jag träffade en kille som hade respekt och gillade mig så fick jag en underbar första gång.. =)

Men där emot så var jag ung och dum senare i livet och har haft sex med två personer som inte brydde sig ett skit om mig o jag mest låg och tog emot.. var det värsta sexet jag har haft tänkte på annat hela tiden för att få tiden att gå, visst jag var med på sexet men det var inget bra på grund av att vi brydde oss inte om varandra. Vilket gjorde att det tog väldigt lång tid innan jag kunde börja njuta av sex igen. tyckte messt det var äkligt kletigt och inget skönt.. så att ha sex bara för att ha det kan förstöra synen på vad man tycker om sex väldigt länge vore sig man är oskuld eller inte.
    men nu har jag lyckats få till bara min kärlek till sex hehe skulle inte kunna leva utan det=)

Hoppas det inte blev helt oläsligt är så himla trött så godnatt och tänk till många gånger innan ni bara hoppar isäng för att få det "överstökat" ni sårar bara er själva.
    Kram.
Svar på tråden Kommer jag nånsin få en pojkvän?