Inlägg från: Dryorophus |Visa alla inlägg
  • Dryorophus

Aprilpappor del 3 - the final countdown

Jag är också inställd på en långdragen historia. Men jag vill inte att den skall ta mer än ett dygn...Då blir det bara drygt.

• Dryorophus

Det börjar arta sig. Känns visserligen som tjejen fått sin vilja igenom mer än jag har fått.
    Men men, jag gillar de förslag hon kommit med.

• Dryorophus
    punkpappa skrev 2008-03-22 13:51:55 följande:
    Blir ju ett schysst personnummer.080404Fler som tänkt på sådant, eller är det bara jag som är nummmerfreak? =)080429 som vi ska ha, låter ju inte alls lika bra som 080404 eller 080505 eller 080408 eller 080508, hehe! Eller varför inte 080501? Första maj är ju alltid skoj. Då kan man demonstrera lite varje födelsedag!
    Nej, jag har inte tänkt så mycket på personnummer.
    Fast vi skall ju få den 2 April och 080402 är ju nice.
    Men jag tror ju att den kommer 5 dagar efter BF så då blir det ju 080207, som inte låter lika bra
  • Dryorophus

Tjejen ringde idag. Hon hade varit på MVC och där hade de sett att hon hade högtblodtryck och äggvita hade läckt ut i urinet (Tecken på havandeskapsförgiftning). Så nu skall hon till SpecialMVC och kolla. Mycket troligt så kommer de sätta igång henne idag...

• Dryorophus

Fy fan, Verkar som om de kommer dra igång tjejen under helgen...Så jag kanske inte blir en aprilfader...

• Dryorophus

Nu har lilla Nathaniel kommit. Han var 48cm lång och vägde 3340g. Han kom den 30:e Mars kl 00.32.
    Jag skall nu lägga mig och kramas lite med Nathaniel så tjejen får lite vila.

• Dryorophus
    AYE skrev 2008-03-31 09:21:40 följande:
    GRATTIS!!!Men nu får ni hoppa över till en marspappetråd istället.
    Haha, jo jag sa det samma till tjejen (som tycker det är bra att jag är med i denna tråd) att jag måste byta...
    fyrabarnspappan skrev 2008-03-30 20:33:22 följande:
    Tjena Killar nu får jag inte kalla mig fyrabarnspappan längre..Fredagen 28/3 kl 23,31 Föddes nr 5 Felix ska han heta var 51cm lång å vägde 3595gGrattis Dryorophuså lyca till ni andra
    Grattis...Får se om jag någonsin kommer upp i ditt antal
  • Dryorophus

Jag har ingen sådan känsla. Visserligen för en månad sen gick jag på bio två gånger och vi var ute och åt på resturanger.
    Nu vill jag bara komma från BB och ta hem den lilla krabaten.
    Känner också att jag vill iväg och träna lite. Men det får bli senare.

• Dryorophus
    Tibita skrev 2008-04-04 20:07:15 följande:
    Puuh vilken lång dag det här varit... Men det är väl lika bra att vänja sig vid tröttheten nu när vi två har blivit tre :)
    Grattis
  • Dryorophus
    punkpappa skrev 2008-04-07 01:08:43 följande:
    Idag har frugan fött........................................erna ner och huvudet upp!
    Grattis. Gick bra ändå?
Svar på tråden Aprilpappor del 3 - the final countdown