• Lisa E

Förlossningspresent?!

Jag förväntar mig ingenting jättedyrt eller flådigt, men någonting vore trevligt att få för att "jag har gett honom en son". Givetvis har vi båda skapat barnet, men själva förlossningen är ju kvinnans även om han kan finnas där och stötta. Tycker det är tanken som räknas, men jag skulle nog ärligt talat bli lite besviken om han inte köpte någonting. Nu råkar han faktiskt veta att jag förväntar mig någonting eftersom jag hittat avsnitt om det i många böcker och strategiskt placerat dem på hans kudde :o).

Jag hade själv planer på att köpa matchande milantröjor till honom och bebisen som jag vet sen tidigare att han gärna vill ha. Men de fanns tyvärr inte i storleken newborn, så jag får försöka hitta på något annat.

• Lisa E

Tycker det är en jättefin gest att ge något till sin partner. Behöver ju faktiskt inte bara vara för att han stått ut under graviditeten och stöttat under förlossningen helt enkelt för att han har blivit pappa. Jag tycker det är roligare att visa min sambo uppskattning när han inte förväntar sig det...

Svar på tråden Förlossningspresent?!