• zeppelin

    Mörkt rum...

    Jag ligger vaken i min sän.. Lyssnar på andetagen.. Min lilla pojke ligger i sin säng och sussar
    Bakom mig ligger sambon och snarkar högt
    tryggt och mysigt
    går in till de stora barnen
    vackra sover andas
    kan inte sluta tänka
    tankar som värker
    det gör så ont att bara tänka tanken
    så stort
    sådan smärta
    försöker sätta mig in
    ier smärta
    går inte
    gör för ont
    varför skall någonbehöva gå igenom
    förlusten av ett barn
    varför
    varför
    varför
    kan inte sova
    tänker
    gubben snarkar
    barnen är underbara
    jag går sönder av bara tanken
    måste skjuta den ifrån mig
    vill inte skjuta bort den
    vill dela er smärta fast jag aldrig
    aldrig kan
    NI FINNS I MINA TANKAR

  • Svar på tråden Mörkt rum...
  • zeppelin
    Alisa skrev 2008-02-28 19:28:21 följande:
    Tack zeppelin 
    Tacka inte mig jag önskar att jag kunde göra mer för er än bara skriva mina tankar... Jag tackarDig, att du ens orkar tacka mig:)
  • EliasCL

    Vad jätte fint skrivet, blir rörd.


    mina ögon kan glittra mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se
  • sisådär

    Jag blir också rörd till tårar. Att det finns människor som vågar tänka tanken hur det känns inuti en annan sargad själ. Att känna andras smärta är inte alla förunnat. Det är en gåva. Kallas för empati. Jag tror att den som vågar känna stor smärta också är i stånd att älska stort. Tack för att du finns! Jag är säker på att dina barn och din "gubbe" njuter lika mycket av ett liv med dig som du gör av dem i ditt liv!
    Och jag önskar dig allt gott genom livet...

  • Lindisen81

    jättefint skrivet...
    mina tankar o känslor finns med i din text...
    kram till alla

  • CoolaSuperMamsen

    tack för omtanke att du delar det med oss.


    4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke.
  • zeppelin

    Tack för att ni tycker om mina tankar och tusen, åter tusen varma känslor till er som har orkat skriva ett tack till mig, ni som vet hur det är när det värsta händer...
    Jag känner mig OTROLIGT hedrad att ni känner att jag verkligen tänker på er... Det får mina ögon att fyllas med tårar
     Kram Anna

  • zeppelin

    Gör oooont att se alla underbara, vackra, barn som ni inte får hålla om, kramas med , bråka med när alla trotts kommer, bli sams med, se dom växa, oroaasig över deras framtid....
    Men jag känner så starkt att era berns kärlek finns med er och att dom finns hos er till den dagen kommer då ni får förenas i varandras armar igen.....

  • mysmys75

    tack för dom vackra orden...precis så som jag känner TACK!!!!!!!!

Svar på tråden Mörkt rum...