Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Messmör i ersättningen...

Undrar hur många trådar man ska länka till MILKO i. Det är INTE INTE salt i messmör.

Det klassiska messmöret, med en mild smak av vanilj. Fetthalten är 5 %. Fjällbrynt Original tillverkas på vårt mejeri i Östersund. Finns att köpa i askstorlek 800 g,
    450 g, 275 g samt tubstorlek 350 g och 35 g.

Ingredienser

Vassle* (av mjölk), smör*, socker (5%), vanillinarom, järn.

*Svenskt Sigill-godkänd råvara.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976

Inget salt och inte MASSOR av socker heller. Tänk så lätt det är att googla fram innehållsförteckningar på saker

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976
    Lilla svansen skrev 2008-02-29 14:23:27 följande:
    Ja men nu är de så att detta är det ända som funkar nu när jag håller på att gå över från 1 till 2. Jag frågade inte om det farligt eller nått utan hur mycket ni som använt det har haft i... O min son mår inte dåligt av det för fem öre. Han har snarare blivit piggare o gladare. O alla prover är jätte bra...SLUT MED DISKUSSIONER I DENNA TRÅD, HAR FÅTT SVAR PÅ MIN FRÅGA!
    Hoppsan. Det är så här trådar funkar på FL, med diskussion kring ts- man kan inte styra sina medmänniskor eller sina trådar i den riktning man vill Antar att du är rätt ny på FL?
  • Linda1976
    CyberHarmony skrev 2008-03-01 10:07:01 följande:
    Ni som använder olja...Vilken typ/sort olja använder ni?
    Kallpressad rapsolja
Svar på tråden Messmör i ersättningen...