Inlägg från: Upptagen |Visa alla inlägg
  • Upptagen

Könsneutrala kläder

Tycker att det finns en hel del fina kläder (fast ganska dyra) på åhlens, som man kan ha till både tjejer och killar. Och på HM finns det en hel del set också. visserligen tycker jag det är helt okej att klä en tjej i "killiga" kläder, känns lite värre att ha sockersött på en liten kille...

Rött har jag köpt lite av, tycker det funkar fint till en kille! Samma sak att jag har köpt en stålmannenpyjamas, det är klart att en tjej kan ha stålmannenkläder!

• Upptagen

camwae: Som du ser skrev jag innan att jag har köpt en stålmannenpyjamas, och jag tror den blir lika söt på en kille som på en tjej! (det kanske är samma vi tänker på?) Den fanns även i rosa, men varför skulle inte tjejen kunna ha orginalet för?

Gult tycker jag passar bra till båda könen också... är det inte typ gula kläder man brukar köpa innan man vet vad det är för liten krabat man har i magen?

• Upptagen

camwae:

Visst är den fin! Såg även en joggingdräkt fast i blått som jag var lite sugen på att köpa också... det är nog samma som du menar fast annan färg. Jättefin den med!

Svar på tråden Könsneutrala kläder