• Anonym (kia)

Min sambo läser kontaktannonser...

...på nätet. När jag frågar varför så säger han att han är nyfiken bara men inte har kontaktat någon. Det handlar om både vanliga dejtingsajts och adultsidor.

Vi har haft gemensam lösen till datorn men nu har han skaffat egen. Jag tror det är för att han ska kunna fortsätta titta "ostört". Har inte frågat honom än men jag ska. Ville ha höra lite här först.

Är detta verkligen så oskyldigt som han vill få det att låta? Han vet min inställning och att jag själv inte läser kontaktannonser. Själv tycker jag det känns som man letar efter någon då. Vi träffades för 4 år sedan via en kontaktannons .

• Svar på tråden Min sambo läser kontaktannonser...
  • Anonym (sanne)

Hejsan.
    Jag sitter i samma sits som dig.
    Tycker oxå att det är jättejobbigt.

Hur har ni det i övrigt i ert förhållande?
    Vi har haft det ganska tufft ett tag.

• Anonym (samma)

För mig låter det som att han söker...känner många som ljugit på samma vis. Bla, mitt kommande EX!

• Anonym (kia)

Det har jag gjort. Han påstår att han inte skulle bry sig, men då vet han att jag inte gör så. Jag har helt enkelt inget intresse.

• Anonym

Börja du med kolla annonser o se hans reaktion.Lätt för honom att säga att han inte bryr sig,verkligheten är en annan.

Sen kan du ju säga at du inte känner dig bekväm med att han kollar dessa annonser o om han inte är nöjd med dig o ert förhållande.Starta en kommunikation.

Slutar han inte, kanske dax för ett ultimatum???

• Anonym (kia)

Anonym (sanne) skrev 2008-02-29 11:52:23 följande:

Hejsan.Jag sitter i samma sits som dig.Tycker oxå att det är jättejobbigt.Hur har ni det i övrigt i ert förhållande?Vi har haft det ganska tufft ett tag.
    Vi också. Men det har börjat ljusna nu. Dock kvarstår en del relationsorkeslöshet. Min sexlust har varit i botten, men jag har ansträngt mig för att komma igen och det börjar ge utdelning, men kanske inte snabbt nog för honom:(
  • Anonym (mört)

Jag är helt öcertygad om att man kan läsa kontaktannonser bara för att det är "pirrigt". Det behöver nödvändigtvis inte leda till att man ens vill träffa någon.

• MorronPigg

Men allvarligt talat!!!! Driver ni med mig...

Hade min karl gjort detta i vårat förhållande så hade han fått fortsätta göra så...FAST SOM SINGEL!

• Judy

Jag läser ofta kontaktannonser i tidningen för att jag tycker det är roligt! Har inga baktankar överhuvudtaget, det kan ju vara så med din sambo också..

Fast lite konstigt låter det ju att han bytt lösenord på datorn..

• MorronPigg

I en tidining för skojs skull, med sin partner medveten om det ja,... men denna snubben gör det på nätet.. och att han bytt lösen tyder ju på "bus"

Svar på tråden Min sambo läser kontaktannonser...