Anonym (kia) skrev 2008-02-29 12:04:31 följande:
Anonym (sanne) skrev 2008-02-29 11:52:23 följande:
Vi också. Men det har börjat ljusna nu. Dock kvarstår en del relationsorkeslöshet. Min sexlust har varit i botten, men jag har ansträngt mig för att komma igen och det börjar ge utdelning, men kanske inte snabbt nog för honom:(
Det är samma här.
För 2 v sen fick jag veta att min man faktiskt träffat en tjej han träffat där,ska tilläggas att jag då var på väg att flytta.
Hade tittat på lägh och allt.
Det har varit mycket bråk efter det,fast han står fast vid att inget hände och jag har valt att tro han.
Han ska få en chans till..
Försök att verkligen prata med din sambo,som min man sa,han kanske oxå bara är lite förrvirad,inte vet vad som ska ske med er och blir lite nyfiken.
Jag har faktiskt oxå varit frestad när det varit så dåligt att söka kontakt med nån annan,kanske bara som en bekräftelse på att man finns.
Det behöver inte betyda att han verkligen söker nån annan,se till att han vet vad han förlorar,och inte bara sexuellt.
Jag skrev ett brev till min man,jag talade om hur mycket han sårat mig och hur jag verkligen kände.
Men jag skrev oxå allt det bra,det roliga och alla fina stunder vi haft tillsammans.
Man kanske måste påminna varann ibland.
Förlåt att det blev lite långt.