Inlägg från: Anonym (mamy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mamy)

Katastrof=(

TS - det är inte lätt att råda i ett sånt här fall.. Hur mycket älskar du din sambo?? Inte för jag tror, att han skulle ta sitt liv - men visst det finns de - som drar iväg.. Skulle du klara av vara enstående mamma?? Det är inte bara en dans på rosor.. Har du andra - som skulle stötta dig då ?? 20 år är i mångas ögon väl ungt - i andras inte .. Din sambo är klart inte mogen för detta ansvar. Men man är faktiskt två om det.. Då skulle han tänkt på det!! Det alltid lätt vara efterklok.. Kommer ert förhållnade hålla efter en abort - kommer du inte vara bitter?? Tänk, om det är något fel på barnet - alla barn är inte friska, tyvärr. Du står ensam med ett oerhört ansvar medan dina jämnåriga är ute och roar sig.. Mycket hänger väl på om du har anhöriga eller nära väninnor - som du VET skulle gå att räkna med!! Frågan är INTE enkel och innerst inne är det trots allt - bara du - som kan fatta beslutet - hoppas du gör det - som känns rätt på ALLA plan - men tänk noga först.. Hoppas jag inte förvirrat dig.. Men det är så lätt sen - säga VARFÖR - tänkte jag aldrig på DET.. jag har ändå bara tagit upp några saker.. Önskar dig av hela mitt hjärta ett LYCKA TILL med din framtid - oavsett val.. STYRKEKRAM

Svar på tråden Katastrof=(