Ja de stämmer nog då.Jag tror ju att även din kille kommer att gilla barnet när de väl är ute,ta med honom på tidigt ultraljud men inte sånt som man får göra när man ska göra abort,för då brukar man få se hjärtat ;( jag har fått sett de när jag gjorde abort så.tyvärr vart ja lurad att ja inte kunde få flera barn men vart ju gravid iallafall så jag hade ej skyddat mig o vart gravid efter 5 månader med min kille,men nu har vi en liten på 8 månader som var planerad,killen vart JÄTTE orolig fast denna gång var de han som ville ha.de var hans första barn.Han avgudar sitt barn nu,Även mina andra två barn.Jag skulle gärna skaffa ett till om ett tag.
Jag tycker det låter bra att ni knappt festar låter som oss annars fast utan hund ;)
Det är jobbigt att ta såna beslut eftersom de är nåt dom flesta tjejer längtar efter. Jag hoppas att du går själv till en psykolog o sen även tar med honom,men ju längre tiden går ju jobbigare är de att göra en enkel abort oxå.
Hör av dig gärna här sen så vi får höra hur de gått. Jag förstår att du tänker på din kille ,de gjorde ja när ja gjorde aborten. Lycka till.kramar
Anonym skrev 2008-03-07 14:56:17 följande:
Om jag skulle säga: jag väljer barnet, du får gå, skulle han inte gå. Jag tror han skulle vara kvar ändå men vääääääldigt lessen. han sa själv att han "nog inte kommer tycka om barnet". Okej....Allt hänger på mig, det är det som är så jobbigt! jag ringer nog BM på måndag eller så, nu orkar jag inte=(Stämmer graviditetsuträknaren här på FL? I så fall är jag i vecka 6 nu, 5+5, rätt? Vecka 7 på söndag...