Du måste logga in för att svara i en tråd.

Inlägg från: Twinkiie |Visa alla inlägg
  • Twinkiie

Katastrof=(

Ursäkta mig men om han nu ska ta livet av sig för något så underbart som ett nytt litet liv, så låt honom göra det då.

Isåfall, varför lekte han med döden från första början? Alla vet väl i den åldern hur en unge blir till!

90% säkert att han bara säger så. Tänk så gör du abort o sen tappar du livsgnistan istället? Inget som säger att han finns vid din sida sen hur du än gör.

Följ ditt hjärta, enda beslutet du kan leva med!

• Twinkiie
    Anonym skrev 2008-03-11 21:53:58 följande:
    Känner mig så fast besluten om att ha kvar min knodd också då! Men kan jag tvinga min sambo att bli pappa nu mot sin vilja?=(Det visar sig...
    Jag tycker du ska känna efter va hjärtat vill inte hjärnan. Hjärtats beslut är de enda du kan leva med.
    Tycker inte du ska tänka så mycket på din sambo i denna frågan, han visste väl med vad som kan hända, och det är din kropp!
    finns inga garantier i livet, han kan lämna idg i vilket fall.
    så se till att du gör de beslut som känns rätt för dig, och enbart dig!

jag är 18 år, inget jobb, ingen klar utbildning. Min sambo är 22 o har fast jobb. tänkte också på abort, men de var för att göra alla i min omgivning nöjda så jag glömde nästan bort va jag själv ville! så lätt gjort o hemskt tanke men man är inte sig själv efter en sån omtumlande nyhet.

Lycka till!
  • Twinkiie

Jo de säger jag visst och har inga planer på att sluta med det.
    Så lever jag, o de både bär o brister - men jag kan leva med mina beslut och inte skylla dom på någon annan!

• Twinkiie

Anonym (20årOmamma) skrev 2008-03-15 17:55:22 följande:

Mitt råd: Behåll barnet!!
    Man fick inte ge sånt råd i den här tråden, iallafall inte jag. Hon skrev att hon ville behålla barnet, o ja gav rådet att följa sitt hjärta o vad fick man för det, jo höra hur dum o naiv man är för att man är ung, o att man inte ska råda andra att ta såna misslyckade beslut typ!
  • Twinkiie
    Anonym skrev 2008-03-18 13:49:07 följande:
    Åh, har fortfarande inte ringt BM...vet ju inte vad jag ska säga=SSka man bara säga att jag är gravid men jag och sambon är inte alls överens över hur vi ska göra?
    Om du går till BM kommer hon skicka dig till en kurator, där kan ni bolla frågor, känslor och annat fram o tillbaka..
Svar på tråden Katastrof=(