Inlägg från: Anonym (!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (!)

Katastrof=(

Anonym skrev 2008-04-09 14:12:10 följande:
    Jo vi var ju till kuratorn i måndags, men det blev nästan katastrof av det=( han grät och betedde sig illa. Sa mest att det känns som ett helvete, han hade självmordstankar om detta och en massa skit. Helt tokigt omogen jämfört med hur han är annars. Jag grät givetvis också.Sen när vi åkte hem grät jag en massa och då var han sådär gullig igen, som han faktiskt är.Jag har 3 veckor på mig innan det är försent för en skrapning, annars blir det en liten förlossning och det rekommenderade dom mig inte om jag så gärna ville ha barnet...Har ingen som helst aning om vad jag ska göra=(Har jag barnet kvar har han valet att vara med oss eller lämna oss. Tar jag bort barnet måste vi ju ändå göra slut för jag pallar inte leva med någon som inte vill ha barn nu när jag så gärna vill ha. Ska prata med honom senare om konsekvenser och så...Problemet är ju att gråter jag så svullnar mina ögon upp till max och jag får skitont i huvudet även dagen efter = vill inte jobba. Mn imorn och fredag är jag ledig så ikväll kanske jag kan grina lite=(Vi måste prata, men det går inte=( det blir bara gråt hos båda då=(Men men det är väl så det måste vara.Önskar jag hade någon nära tjejkompis som kunde stötta mig och hjälpa mig....men nån sån finns inte i min närhet=(Vi får se vad som händer....
    Men om du ändå tänker göra slut med honom så varför funderar du på Abort som du uppenbarligen inte vill? Jag tror du skulle klara att ta hand om barnet alldeles själv, och du skulle göra det galant.

Vart i landet bor du då?
Svar på tråden Katastrof=(