Katastrof=(
Hej Ts.
Har skummat igenom tråden (läst alla dina inlägg).
Min sambo blev helt knäckt när han fick veta att vi väntade barn. Han grät och var verkligen super rädd han tyckte att vi var för unga (Jag var 23 och jonas 22- fylde 23 två månader efter att tjejerna tittat ut). Men vi valde att behålla och oj vilken STOLT pappa han är idag (idag kan han inte förstå att han blev så ledsen och rädd) Det är ett super stort steg men när man får se sitt/sina barn på ultraljud så bara smälter man. Både jag o Jonas grät av lycka det var ju våra små liv som låg i min mage- det blev så verkligt när man fick se tjejerna. Och faktiskt måste jag säga att givetvis ändras livet efter att man fått barn men absolut inte till det negativa- att få barn är det bästa jag har skapat i mitt liv.
Jag kan inte säga eller spekulera i vad din sambo tänker- Men kanska hen kommer bli världens bästa pappa om du väljer att behålla? Men om han väljer att inte finnas vid din sida så skulle jag inte göra abort om jag var du- du kommer fixa det gallant själv! Man kan inte ens i ord beskriva känslan att för första gången få se sitt barn i ögonen och hålla om- Från sekund 1 med sitt barn så är dom det absolut käraste man har. Man gör allt för sina barn.
Lycka till