Katastrof=(
Jag vart med barn också när jag va 20, min kille ville inte ha barnet. Jag grät och va så ledsen, för pga graviditeten hade jag haft en stor blödning i bukhålan på flera liter blod, så jag trodde att jag aldrig kunde få barn nå mer. Så jag behöll bäbisen, min kille börja vänja sig med tanken, men graviditeten va förstörd pga hans jobbiga komentarer om att livet skulle bli så jobbigt bla bla bla. Nu är det 3 år sedan, och min kille skulle aldrig byta bort sitt liv han har nu. Han älskar sitt lilla barn mer än någonsin, har bett om säkt för han va så konstig och dum, men han sa att han va så rädd för den stora förändringen med ansvaret osv! Nu är jag gravid igen! Egentligen han som har tjatat till sig ett till barn, jag ville vänta den här gången men inte han Nu kan jag klaga ganska mycket och må dåligt för jag vet inte om jag vill ha ett till barn, men det har hänt ganska svåra saker i mitt liv nyss så mycket känns hopplöst! och jag vet när man väl har sin lilla bäbis i famnen så ångrar man sig ALDRIG!