• Tanya6

Katastrof=(

Samma här, det är så vidrigt att kläcka ur sig såna där saker, jag blir förvånad att såna människor som tänker så finns

grodanboll85 skrev 2008-04-26 11:39:29 följande:
    de är lite sent med en abort nu om du inte läst hela tråden så kanske du ska ta å göra de. för om hon skulle göra en abort nu så blir de en sen abort å de blir en förlossning så hon får föda ut barnet skulle du vilja döda ditt barn som lever imagen för de är en bebis nu som ligger där inne imagen? att man har mage å skriva som du gör: gör abort och skaffa barn med en kille som vill bli farsa, det är fel att påtvninga någon ett barn som man inte vill ha.blir så förbannad på dessa som kläcker ur sej sådana kommentarer*urk*
  • Tanya6

Jag tycker inte att man tvingar nån att bli förälder när det här barnet faktiskt redan existerar.
    Du är inte en kvinna eller hur?

Anonym skrev 2008-04-26 12:07:51 följande:
    har bara läst TS första inlägg, orkar inte läsa igenom 31 sidor. men jag tycker det är väldigt elakt att tvinga någon att bli förälder mot dennes vilja
  • Tanya6
    Anonym skrev 2008-05-05 12:08:26 följande:
    eller gör den en parten abort mot sin vilja så att den andra parten kan slippa ta sitt ansvar och ha sex utan att stå för några konsekvenser alls
    Precis!
  • Tanya6

Fy va glad jag blir nar jag laser ditt inlagg. JAg ha foljt den har traden hela vagen, men inte skrivit forran nu: VA skont for dig att du har bestamt dig, att du slipper kanna dig pressad mer. Du kommer inte att angra dig det lovar jag. GRATTIS

Svar på tråden Katastrof=(