Inlägg från: mamma till pyret |Visa alla inlägg
  • mamma till pyret

Katastrof=(

Hej TS! Jag har nu länge följt din tråd, får jag bara fråg i vilken vecka du är i nu? Lycka till med allt, det löser sig nog till det bästa ska du se! *styrkerkramar*

• mamma till pyret

TS, hur går det för dig? Jag tänker mycket på dig och tycker och hoppas verkligen att du ska kämpa vidare, du vet det sanna svaret på dina funderingar finner du inom dig....låter fånigt jag vet, men det är verkligen så det är! Endast du kan avgöra detta, och jag tror att du innerst inne vet vad du vill, du känner dig nog kanske bara rädd för allt annat runt omkring!?
    Och jag håller med MansonDust i det hon säger, man ska inte göra en abort om man inte vill, speciellt inte för en killes skull!!!

*styrkekramar*

• mamma till pyret

Riktigt bra skrivet MansonDust!!!
    Det är verkligen ett barn som ligger där inne, och du har redan nästan gått halvvägs! Utsätt dig inte för en sådan abort, en abort där du föder ditt barn, som en vanlig förlossning.....du kommer ångra dig resten av ditt liv tror jag om du gör det för hans skull!
    Du verkar ju vilja ha detta barn, vad är det som gör honom så mycket mera värd än vad barnet är?
    Tänk igenom ert förhållande, hur han är mot dig nu och är det VERKLIGEN honom du vill leva med? Jag tycker inte att det låter som det, välj inte honom framför barnet du bär i din mage, ditt barn!

• mamma till pyret

Och jag tror även att du kommer hata dig själv om du beslutar dig för att göra abort, om du egentligen inte vill.

Svar på tråden Katastrof=(