Inlägg från: MansonDust |Visa alla inlägg
  • MansonDust

Katastrof=(

Sån typiskt sak en kille skulle säga. Att oj vad han inte skulle älska barnet & oj oj vad taskigt att inte göra abort & blabla.. varför tänker killen aldrig på hur tjejen mår ? Klart som sjutton han troligen kommer att älska sitt barn ändå. Har läst så sjukt många trådar här på FL ang. samma ämne. Många tjejer har fött barnet & pappan har sagt om & om igen att hon var så bra som inte gjorde abort !

• MansonDust

Nu när jag har två barn & en i magen så vet jag vad som kommer ut om man inte gör abort. Dock är alla mina barn planerade men jag har gjort en abort då jag var 16 år. Jag ville inte men det var en rörig situation, jag var bostadslös & barnets pappa knarkade osv, han är t.o.m. död sen 3 år tillbaks.
    Hur som helst, jag vet hur man mår efter en sådan abort, när man egentligen vll behålla. Jag är idag 24 år & tänker fortfarande på vem den lill* skulle ha varit.

Idag skulle jag aldrig någonsin göra abort på ett friskt foster, inte för någons skull. Absolut inte för en killes skull. Jag väljer inte en kille före mitt barn.

• MansonDust

Nej nej, TS. Gör inte abort ! Jag gjorde en i v 18+4 pga missbildningar så jag vet hur de ser ut. Dom är ca 20 cm långa & ser exakt ut som små bebisar, med föräldrarnas drag t.o.m !

Gör inte detta mot dig själv. Skriv ut info & en BRA bild på ett foster i magen i v 17 & så lägger du det på t.ex köksbänken på morgonen så att han MÅSTE se. Det är faktiskt ert barn, du har snart gått halva tiden. Snälla släng inte bort det. Offra inte ditt barn för en kille.

• MansonDust

Gör du denna abort så kommer ni inte vara tillsammans efteråt heller, du kommer att hata honom för vad han fick dig att göra.

• MansonDust

Men snälla TS. Folk har en tendens att säga så mycket taskiga saker INNAN barnet är fött. Och man KAN vara ensam också. Det är ett litet barn du ska föda fram. Säger inte det allt..?

• MansonDust
    Anonym skrev 2008-05-30 08:10:12 följande:
    Det är bra att du respekterar killens åsikt i den här frågan, du hinner skaffa ungar längre fram när han är redo eller du finner en kille som vill bli farsa
    När ska killen respektera tjejens vilja då ? Va ?

Det är ett barn i magen ! Killar är så fega & tar svansen mellan benen. Det är han som varit med & gjort detta barn. Deras barn som snart gått halva tiden, som snart kan överleva utanför magen om bara några få veckor.
  • MansonDust

Man ångrar inte dom barn man fått, utan dom barn man inte fick..

• MansonDust

Ts, gör inte abort. Låt sista dagen gå, sen slipper du fundera på abort !

Svar på tråden Katastrof=(