Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Katastrof=(

Fy vilken jobbig sits ni hamnat i .
    Det låter som du helst vill behålla barnet ändå va?? Kan du inte tänka dig att lämna din kille och ta hand om barnet själv?? Du kan ju inte tvinga dig själv att ta bort barnet lika lite som du kan tvinga din kille att bli pappa mot sin vilje. Men samtidigt var ni ju 2 som gjorde detta och din kille måste ju veta hur barn blir till. Annars kunde han ju helt låta bli att ha sex fram tills han är mogen nog att ta ansvar för sina handlingar.
     Jag kan inte säga mycket för att lätta din börda mer än att. Det val du gör ska du göra för dig och inte för någon annan. I slutänden är det ändå du som ska genomgå en abort, det är ingen liten händelse.
    Hoppas med hela mitt hjärta att det löser sig för dig....massa styrke kramar från mig....

• Anonym (Lisa)

Bra Ts att du får honom att förstå att detta inte bara gäller hans vilja. Du har en också och den ska väl gälla lika mycket som hans. 

Jag håller med om du inte har hans kärlek härifrån så har du en kärlek som kommer i november, en kärlek som är villkorslös och obegränsad. En kärleks som kommer att följa dig resten av ditt liv. Den är evig .

Kram Lisa

• Anonym (Lisa)

Skönt att höra Ts att det går liiiite uppåt,
    jag ska hålla tummarna för att din sambo kanske bara behövde lite tid att fundera igenom allt och bearbeta det lite själv.
     Jag vet att min gjorde det när vi vänta vårt första, han kom själv efter några veckors fundering och ville prata ut om det. Nu har vi hunnit med både nummer 2 & 3
     Hoppas hoppas verkligen allt löser sig för dig/er .....Kram

• Anonym (Lisa)

Ts...Hur går det för er?? Kommer ni någonvart?? Hur mår du???
    Tänker på dig ofta.....
    Kram....

• Anonym (Lisa)
    MansonDust skrev 2008-05-25 09:12:36 följande:
    Nej nej, TS. Gör inte abort ! Jag gjorde en i v 18+4 pga missbildningar så jag vet hur de ser ut. Dom är ca 20 cm långa & ser exakt ut som små bebisar, med föräldrarnas drag t.o.m !Gör inte detta mot dig själv. Skriv ut info & en BRA bild på ett foster i magen i v 17 & så lägger du det på t.ex köksbänken på morgonen så att han MÅSTE se. Det är faktiskt ert barn, du har snart gått halva tiden. Snälla släng inte bort det. Offra inte ditt barn för en kille.

Riktigt bra skrivet.

Usch Ts, precis som MansonDust säger snälla offra inte ditt barn för en kille. Ett barn du dessutom vill ha.....

Svar på tråden Katastrof=(