Inlägg från: Anonym (en mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en mamma)

Katastrof=(

Hur du ska göra kan ingen annan än du bestäma jag blev gravid min sambo ville inte ha barnet jag sa nej till abort han sa jag vill inte men det är din kropp ditt beslut jag kommer stå vid din sida oavsett... nu tyvärr gick det inte så bra den gången, så när det väl kom till kritan så tycket han att det va mysigt spännande fast han först sagt abort...

ska ge dig ett annat ex också min vännina gjorde en abort 19 år va hon idag är hon 27 hon har två fina flickor men hon ångrar sig än idag att hon gjorde aborten

så du ska inte göra den för din killes skull utan för din egen om du ska det vill du behålla barnet så tycker jag du ska det som många skriver här man klara sig om det är så att du blir själv, tror nog din kille med tiden kommer ändra sig...

hur du än gör så önskar jag dig lycka till

• Anonym (en mamma)

tycker verkligen synd om dig som har det så jobbigt just nu, Men jag kan lova dig att det kommer inte bli en dans på rosor om du genom går en abort speciellt så här sent.. har haft 2 sena mf och jag kan ju säga att föda fram sitt döda barn är inte kul först för att förosnningen gör ganska ont och sen smärtan av att inte få ha sitt barn med sig..

Sen din kille har hemskt svårt att tro att det någonsin kommer bli som tidigare... Ert förhållande knakar ju ganska mkt nu eftersom du vill ha barnet och inte han, det lär knappast bli bättre efteråt.. Sen hans hot om att han skulle ta sitt liv är nog bara taget ur luften.. Vill man ta sitt liv så springer man inte runt och säger det, utan man gör det bara så det säger han nog bra för att han är rädd.

Hur som helst så önskar jag dig lycka till i ditt beslut /mamma med änglabarn

• Anonym (en mamma)
    Anonym skrev 2008-06-01 11:32:06 följande:
    Igår när vi satt i soffan och grät lite som vanligt sa jag åt honom när han satt och klickade på bärbara datorn att han kunde kolla om det fann några lediga lägenheter. Man kunde känna hur kall han blev och frågade om jag tänkte flytta ifrån honom. Det kanske blir så om jag inte klarar av att gå dit imorn sa jag. Han letade fram en 3a och sa här finns det en. åh 5000kr i månaden kommer jag aldrig ha råd med, aldrig! Men vi tillsammans sa han då. Han tänker inte bli pappan som stack om det nu blir så. Och så ville han att jag skulle motionera ordentligt och äta nyttigt för en fet mamma fick jag inte bli. Det vill jag inte heller sa jag... Men han vill ju fortfarande att jag går och tar tabletten sa han.Men hela kvällen sen kändes allt så bra och tom han var glad. Ringde han runt 12 (han jobbade natt) och pratade lite och han sa att han kände sig glad konstigt nog.Imorse gick jag och hunden och mötte honom när han kom hem, han var trött och hade ont i magen för vi båda sov och åt dåligt igår och grät en del. Sen innan han skulle somna sa han att jag stog inför mitt livs svåraste val idag och kramade om mig.Men han verkade inte orolig utan han somnade så sött. Och jag med en stund för jag var så trött.Nu sitter jag här och tänker inte gå dit. Inte när han sagt sådär! Vi kommer bli den finaste familjen i stan, ingen tvekan! Både han och jag har väldigt lika syn på uppfostran och han tänker vettigt som kille! T.o.m. han tänker vettigare än min pappa som haft 3 ungar!Hoppas bara han inte blir arg på mig när han vaknar, men det tror jag inte. Nu ska jag ställa mig och diska.Må så gott, uppdaterar om vad som händer och sker=)
    Gud tjejen villket fanatstiskt beslut du just tagit Grattis till att få bli mamma. (din kille verkar ju ha ändrat sig en del )
    Du kommer nu få någon som du kommer älska mer än livet själv någon som kommer avguda dig... Finns inget finare än höra sitt barn säga mamma jag älskar dig ! Så GRATTIS tjejen och lycka till själv ska jag nu göra klart allt inför min dotters 3 årskalas hon och hennes pappa är ute och fyller helium i balonger !
Svar på tråden Katastrof=(