Inlägg från: Anonym (lycka till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lycka till)

Katastrof=(

jag har följt din tråd från dag ett och har läst här varje dag, kännde nu att jag MÅSSTE skriva.
    Du skriver ju själv att du vill ha detta barnet, så för din och allas skull behåll de..

Min man blev oxå väldigt rädd, skeptisk och allt sånt när vi + ade han brydde sig knappt om att jag va gravid tills dess att vår underbara son kom ut.
    Hanva rädd att vi skulle bli själva och att inga kompisar skulle få barn fören om måånga låånga år. men så va inte fallet de visade sig att dom fyra per vi umgicks messt med va gravida dom oxå. 
    Och jag lova ha man haft ont om kompisar innan så är de lätt att få nya när man har barn, jag har aldrig haft så stor bekantskapskrets som nu!

Så jag säjer som många andra! DU SKA BEHÅLLA DITT ÅLSKADE BARN!! om några veckor kommer du någ att känna dom första spratlande sparkarna och du kommer att vara så glad att du lät den där lill* leva.
    Din sambo kommer att se sig själv i ert barn och bara smälta, de e näst in till omöjligt att inte älska sitt barn när man få se de!!

lycka till nu... de e bara du som kan ta detta beslut men jag hoppas att du gör de som känns rätt för dig!

• Anonym (lycka till)

För din skull behåll barnet.. de e ju de du verkligen vill. Jag tror att alla runt dig kommer att glädjas med dig och bernet nä de e här.
    Så låt även morgon dagen gå.. du har en bäbis i din mage

Svar på tråden Katastrof=(