Inlägg från: Anonym (skuld) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skuld)

Katastrof=(

Jag önskar jag varit lika stark som dej som är så ung. Jag är 35 år och har två underbara halvstora barn och ett nytt förhållande med en man som också har två barn som är nästan vuxna.

Idag skulle jag varit 11 + 4!!!!

Vi som är så gamla trodde inte att jag skulle bli med barn så lätt och skyddade oss inte tillräckligt.

Min kille som är över 40 år och stabil i allt annat förändrades fullständigt. HAN VILLE INTE HA BARN! Men jag ville så gärna behålla barnet som jag kände växte inom mig, en sladdis :)
    MEN HAN VILLE INTE! :(
    Jag beställde tid för abort några veckor fram i tiden för att försöka se om han skulle ändra sig. MEN HAN VILLE INTE!

Den 9 maj kommer för alltid att bli en sorgens dag, precis som den 19 december. Den 9.e var den dag då jag avslutade min graviditet och den 19 december kommer alltid vara den dag för BF som jag aldrig kommer att uppleva.

Jag som är så gammal valde honom före vårt barn. Jag känner skuld för det och sörjer det barn som aldrig blev. Jag var så rädd att bli ensam om jag skulle behållt barnet. Jag mår så dåligt av det val jag gjorde, skulle jag få välja om skulle jag gjort på annat sätt.

TS! Du gör rätt i att behålla barnet! "Man kan ångra en abort men aldrig ett barn" Jag hoppas och tror att din kille kommer att mogna med tiden och allt kommer att lösa sig.

Styrkekramar till dig

Svar på tråden Katastrof=(