Kuratorn ringde idag och undrade hur det gick. Jag och sambon har inte pratat någonting, men efter hon ringt pratade vi lite.
Jag sa att gör jag abort tänker inte jag vänta medan han hade tänkt jobba ca 1 år, plugga ca 3-4 år. Min längtan är för stark för att vänta, jag kommer må skit.
Och barn nu för honom vill han verkligen inte. Han skulle skämmas sa han, för alla. Att han är bara 20 och ska bli pappa nu och så. Vad som är fel med det vet jag ej. Men storgrät gjorde han iaf...
Men han ser hellre att jag gör abort nu och vi går isär sen så får jag leta nån annan som vill ha barn än att han blir pappa i höst=(
Jag känner mig så arg och lessen när jag hör sånt, att jag bara skulle vilja säga att barnet ska vara kvar, du får gå om du hellre väljer det framför oss. Men jag har inte det modet, fixar det inte=(
Kuratorn ska ringa mig på torsdag den 17e och det är sista dagen och då måste jag ha bestämt mig! För en sen abort rekommenderade hon mig INTE att göra, men det finns ju om jag ändrar mig senare....
FAN vad skit jag mår. Önskar bara det fanns lite ansvar i lilla pojken och han kunde stå för vad som hänt och glädjas för en ny människa istället för att se allt det hemska. Och när väl dom 4 åren gått, och jag göra abort och vi forstätter, så är det inte alls säkert han är "redo" då heller. Det är väl ingen skillnar på om han är 20 eller 24-25, eller?