• NilleU

Varning för lekpalatset!

Med risk för att bli klassad som gnällspik!

Jag hade en riktig dålig dag på Lekpalatset i Järfälla idag. Borgen mer eller mindre rasade sönder utan att personalen lyfte ett finger. Tidgar har det varit ok men mycket färre barn. Nu var det heltryck. Läskigt.

Kolla bilderna: www.uddman.nu/blog/niclas/index.html

• Svar på tråden Varning för lekpalatset!
  • gizzla

usch då. Låter inge vidare.... Jag kan passa på att fälla stoooor kritik på lekstället i HeronCity- personalen där var så fruktansvärd otrevlig och svarade inte ens på frågorna jag ställde utan pratade på med sina kollegor ist???? Typiskt beetende för 14åringar- hur kan de vara anställda??? Så jag VATNAR också! Skitställe!

• LaFontaine

Vad menar du att Järfälla kommun ska göra åt saken? Mig veterligen är lekpalatset en privatägd verksamhet. Kommunen går inte in och styr privat verksamhet på det sättet. Ministerstyret är förbjudet i Sverige och gäller i viss mån också kommunal nivå. Jag ser hellre att kommunens skattepengar går till korrekt vård och barnomsorg och inte till att jaga företagare!

• gizzla
    Svar på #1
    Instämmer om Heron citys lekpalats, vi ville ha svar på några frågor om öppet tider och priser, men blev total nonchade av personalen som hellre skvallrade med varandra. Vi åker mycket hellre till Tumba/Vita villorna eller Högdalens lekpalats.
  • HelenS

Vad är vita villorna i Tumba?

gizzla skrev 2008-03-02 19:54:33 följande:
    Svar på #1Instämmer om Heron citys lekpalats, vi ville ha svar på några frågor om öppet tider och priser, men blev total nonchade av personalen som hellre skvallrade med varandra. Vi åker mycket hellre till Tumba/Vita villorna eller Högdalens lekpalats.
  • gizzla

haha. Nu måste jag förklara mig *s* Min man lånade visst min sign här och höll med om heron city *s* Det är inte jag själv som pratar med mig själv alltså och håller med haha....

• gizzla

Mellan Tumba och Tullinge ligger ett lekland som heter ---- (minns ej). Det ligger där vid vattnet iaf. Om man åker från Tullinge mot Tumba så svänger man av höger precis när man passerat sjön där.
    Som jag nämnde innan så var det min man som skrev det där och vad han fick "vita villorna" från har jag ingen aning... Det heter det iaf INTE :)

HelenS skrev 2008-03-02 19:59:53 följande:
    Vad är vita villorna i Tumba?
  • HelenS

Okej, då är det lekslottet som han menade! Dit brukar vi åka, trodde att det fanns ytterligare något här i närheten!

gizzla skrev 2008-03-02 20:06:03 följande:
    Mellan Tumba och Tullinge ligger ett lekland som heter ---- (minns ej). Det ligger där vid vattnet iaf. Om man åker från Tullinge mot Tumba så svänger man av höger precis när man passerat sjön där. Som jag nämnde innan så var det min man som skrev det där och vad han fick "vita villorna" från har jag ingen aning... Det heter det iaf INTE :)
  • helenasthlm

www.lekslottet.se

Jätte bra och trevlig personal.

Har precis flyttat från Tullinge och kommer sakna lekslottet säkert lika mycke som min dotter tihi

• OMWF

Menar du att personalen ska passa era barn? Det får ni nog göra själva.

• Melwin och Freyas Mama

Håller helt klart med ovanstående talare. Personalen är ju knappast inhyrda för att vara barnvakter!

Svar på tråden Varning för lekpalatset!