• Mammassaga

Restaurang i Jönköping, till påsk?? HJÄLP

Vi ska till Jönköping 22/3 och hade kollat på en restaurang som hette pallas athena men dom har stängt då eftersom det är påsk.

Den där "jäkla" bilmässan envisas ju med att vara på påsken.

Därför undrar jag om det är någon som har tips om någon annan restaurang eller är det kört på påsk?
    Gärna massor av tips och helst restauranger med webbsidor.

• Svar på tråden Restaurang i Jönköping, till påsk?? HJÄLP
  • vitguld

Vet inte om de har öppet under påsken men anna gretas eller soya är bra resturanger till bra priser.

• Mammassaga

Hittade en som heter Mäster Gudmunds Källare, är det någon som vet hur portionerna ser ut där? Är nämligen ganska viktigt att portionerna är normalstora och inte så jättesmå som på vissa restauranger.

• MiaP

Jättemysigt och god mat. Varit där några gånger och ätit söndagsbuffé. De har teman vissa kvällar. Trubadur-, Taube-kvällar tex.

Verkligen jättemysigt. Vill ni ha lite mer pub är Karlssons att rekommendera.

• Mammassaga

Vi ska ju åka 22/3 och då är det påsk så dom har påskbord och så. Kanske slår till på det:)

Tack så mycket för hjälpen

• Petrah

jag tycker dt är jättedåligt utbud av restauranger här i jönköping. men Mäster Gudmunds är ok tro jag. har bara ätit julbord där. men vad för mat vill du ha?

Wild, Raw and Beautiful
  • CarlHerman

Synd att inte pallas athena har öppet, lite mer spännande mat där än på gudmunds tycker jag.
    Tycker inte heller jönköping har så värst många restauranger, iofs har det öppnat en del nya på västra storgatan som jag inte kollat in.
    AnnaGretas är bra.

Svar på tråden Restaurang i Jönköping, till påsk?? HJÄLP