Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Även jag reagerade på det när vi var i Köpenhamn!! Och så hade alla rånarluvor alá Småfolk.

Man skulle kanske brutit sig in i någon dansk villa ??
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 09:16:07 följande:
    Hmm, nej... Jag var där för några veckor sedan och vi letade och letade och då hade jag ändå skrivit ner en del. Hittade väl 3 affärer tillsist... Riktigt skumt då alla ungar sprang runt i Molo overaller, jag trodde ju det skulle finnas överallt, men icke!
  • Tildamamman

Vad skönt det är att läsa att fler än jag har haft en tuff morgon!! Inte för att jag önskar er det, men det är skönt att känna att man inte är ensam .

Här har vi varit uppe sedan fem och Lillebror ligger sedan en halvtimma tillbaka i vagnen på terassen och sover middag. *pustar ut*

• Tildamamman
    Fast ändå meeegalång...
    jojoa75 skrev 2008-03-04 09:39:38 följande:
    YES! TS är kortare!
  • Tildamamman
    Så små de är så har de stora viljor...
    Zvartaliljan skrev 2008-03-04 09:50:18 följande:
    Maia sover nu...säger nog allt om natten. Somnade nu vid 9 o lär nog sova ett par timmar. Inte bra. Blir ju helt fel tider nu hela dagen ju...men det var hopplöst o hålla henne vaken nu precis som det var hopplöst o få henne till o sova inatt!
  • Tildamamman

Instämmer! Idag blir det långprommis med Traderapost på vägen.

Även jag älskar listor ! Fast jag skäms nästan lite över det då jag kan bli lite manisk . Därför f_ö_r_s_ö_k_e_r jag låta bli att list kommande inköp

Duntoffla skrev 2008-03-04 09:51:18 följande:
    God morgon! Och tack Butte för ny tråd!Läste att flera inte haft en bra natt. Hoppas att ni får chans till ngn liten powernap idag. Själv somnade jag sent men det är mest mitt eget fel för att lag låg och pratade med sambon och läste Vilket härligt väder idag! Sol och blå himmel! Idag måste det blir en långpromenad.Dags för lite frukost nu inna jag kikar in igen. Ska nog lista kläder jag vill ha. Älskar listor
  • Tildamamman

Ah! Härligt!! Jag håller en tumme för att humöret växer med donnan . Isf lär ni få en trevlig tonårstid .

Jag tror personligen att tjejer är värre än killar. Min tjej är också hopplös vissa dagar.

Zvartaliljan skrev 2008-03-04 09:53:30 följande:
    Jo denna lilla minimänniska har verkligen en STOR vilja och ett hejdlöst humör, men så är hon ju sydamerikansk också så det sitetr ju i generna
  • Tildamamman

Åsneblod?

Lina med Liten skrev 2008-03-04 09:56:08 följande:

hmmm Thea har inte en droppe sydamerikanskt blod... vad ska jag skylla på
  • Tildamamman

Hjälp mig lite trots att detta är OT. Jag ska slänga på ett par plagg till på min Me & I beställning. Vad hade ni valt?

• Tildamamman
    Självklart!! Söt gosse i fina plagg .
    Buttelina skrev 2008-03-04 10:00:53 följande:
    jag inveg   
  • Tildamamman

Molnen funderar jag på!! Frottén kändes så mjuk och skön. FÅr nog bli en klänning och en body av dem....

Girafferna däremot är lite för mkt stentvättade för mig .
    Sov sött !

jojoa75 skrev 2008-03-04 10:10:38 följande:
    Moln, moln, moln! Giraffer.. Svårt att hitta bara några plagg eftersom jag älskar (nästan ) alla... Är ju liiiite partisk! Gonatt på er, nu kallar kudden höööögt på mig efter en superstressig natt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9