Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Förresten!! Minns ni de 8500:- som jag betalade in till Amelia? Idag fick jag tillbaka dem *nyrik o shoppingsugen*!! Att man kan bli så glad över att få tillbaka sina egna pengar

• Tildamamman

Undrar jag också! Hade varit skoj med lite nya!

alex 07 skrev 2008-03-06 23:31:56 följande:

En liten fråga bara, kommer inga haklappar/dreggelscarfs från Ida t nu på våren?
  • Tildamamman

Eller inte . Tycker det mest blir dimma och dis...
    Men jag har ju bara två kottar... Är impad över sådan som du som orkar med ett par till .-).

lillronya skrev 2008-03-06 23:28:13 följande:
    Ja det är effektivt, livet, när man gör så.
  • Tildamamman

Känner precis likadant! Här somnar barnen halv sju och halv åtta. Sedan kan man ju göra vad man vill *tjoho* . Då tar jag gärna smällen dagen efter .

Du ska känna dig smickrad ! Det är verkligen beundransvärt!

lillronya skrev 2008-03-06 23:38:39 följande:
    Den där dimman får man ignorera. Min egentid är viktig. Och den är ju nu när alla somnat. Fast det bryr ju inte småttingarna sej om när de vaknar imorgonbitti.Jag blir så smickrad när du säger så där....
  • Tildamamman

Ja, de behöver väl få lite mammakärlek de också!

Nu ska jag nog ta ett plockvarv här... Så natt natt på er!

lillronya skrev 2008-03-06 23:41:52 följande:
    Tack så mycket.Ja det var tider när alla somnade vid den tiden. Nu lägger sej sista vid 22. Fast det är mysigt att bara umgås med de större barnen en stund på kvällen, också.
  • Tildamamman

Det kommer om du lugnar dig ett par sekunder .

Hej på er förresten!! Idag är det en dag då det behövs mycket kaffe ... och gärna shopping .

jompa skrev 2008-03-10 08:44:19 följande:
    Jag får bara upp deras förstasida, inga kläder.
  • Tildamamman
    Nu blev jag tjatig .
    ängeln83 skrev 2008-03-10 08:45:28 följande:
    Jag kommer också till förstasidan men efter en stund så kommer bilderna upp.
  • Tildamamman
    DET är nog ngt de flesta i den här tråden saknar .... Här längtas det och jagas, inget kan ju vänta till dagen efter.
    jompa skrev 2008-03-10 08:48:43 följande:
    Tålamod....... vad är det
  • Tildamamman

Det är ju vår...och den blir ny i garderoben när man köpt den...

Men NEJ!! Instämmer!! Jag kommer att skriva vårnytt på allt jag ska lägga upp på Tradera, nyckick och att inköpspriset var 995:-.... Varför ska man vara realistisk??

Lina med Liten skrev 2008-03-10 08:50:09 följande:

Haha jag måste bara vara lite OT... vaddå vårnytt?? www.tradera.com/Helt_NY_Villervalla_tunika_kl... FÖRRA våren möjligen
  • Tildamamman
    Nu ska vi vara positiva! Det finns fördelar med att vara ivrig också !
    jompa skrev 2008-03-10 08:51:09 följande:
    Synd bara att man för över det på sina barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9