Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

la in lite bilder in bildtråden på Tara med katvigs nya rosa randiga  velourjacka ,body,byxa o shorts super fina  vill har allt nu med det   

• Rååsa Smurfen

idag har jag  gjort en rensning i Taras gaderob  lite smärtsamt att sälja  vissa av kläderna,men vad gör man inte för att få plats och pengar till det nya min fina kikkid heldress  ligger ju å vänta på mig på posten  

• Rååsa Smurfen

Tara är och röst fiskar på eleraff ,vet att andra här tråden varit med i den månads tävlingen är det någon som vunnit nån gång  är ju nyfiken på vad man kan vinnar .Glad

• Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-03-07 00:11:46 följande:
    Tack! Alla barnen o kläderna i bt är alltid såå fina, man blir så glad när man kikar in där o så inspirerad av att köpa mer o fler kombinationer... Apropå det.. Nån som händelsevis snubblat över en rosa kikkid dress i 92??
    det räcker inte med den röda Skrattande
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-03-07 09:58:15 följande:
    Jag har hjälpt till där iallafall
    ja med köpte body ,byxor,shorts, t-shirt ,mössa. men tog inte lagret slut lite snabbt ändå menar det har ju just kommit
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-03-06 23:40:14 följande:
    Stackarn.Helt galet vad de små kan bli rädda. Anjelin är alldeles hysteriskt rädd för flugor och spindlar. Undrar hur det ska gå i sommar, vi som bor mitt på landet....
    Tara är super rädd för dammsugaren och elvispar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9