Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tuffelisa skrev 2008-03-12 00:22:47 följande:
    Vart kan man köpa den rosarandiga luvtröjan från katvig? Sån som finns i bildtråden, jag hittar bara sån i andra färger.
    kikar in en snbbis så  mitt i natten kunde sova var hungrig Glad
    man kan köpa den på  http://www.enzokidz.se/   bild på den svarta men finns i rosa okså i vissa storlekar
  • Rååsa Smurfen

jag önskar det fanns engångs kläder i bland tredje ombudet i dag ... Tara matar sina kläder om hon ändå hade ätit lite själv okså... tur att vanish finns

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-03-18 12:52:04 följande:
    OT men tillbaka till tjafset tidigare där jag blev påhoppad för att ha skrivit "tänder två ljus för de små barnen" i sambons gästbok här på fl.....nu är hela hans gästbok proppfull med liknande inlägg men dom är det ingen som kallar hjärtlös och hemsk!
    får man inte kika in hos dig längre  ?  Tara blev super fin  i kläderna
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-03-18 13:58:41 följande:
    självklart
    har lagt in bild på Tara i kakel kläningen i mitt galleri  perfekt i storlek
  • Rååsa Smurfen

Det är super kul att shoppa men alltså om jag inte sålde på tradera skulle jag aldrig kunna eller vilja lägga så mycket pengar på kläder . Var skulle jag göra av alla kläderna då ? bygga höga kläd  berg Glad

• Rååsa Smurfen
    tvåsmå skrev 2008-03-18 15:35:22 följande:
    Måste bara berätta nu innan jag ska leka med barnen.. Lilla tjejen ställde sig själv från sittande utan stöd för första gången alldeles nyss! Min lilla bebis.
    åh så kul  man blir så glad  när det sker
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-03-20 23:09:49 följande:
    Såå sööööt!!
    Duntoffla skrev 2008-03-20 23:12:14 följande:
     Vilken söt påskkärring!
    Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9