Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Isold, får jag med besöka din sida..ber snällt

• Tindrisen03
    Buttelina skrev 2008-03-05 00:22:03 följande:
    lillebror blev 10 månader den 18:e
    Och mina barn är födda 18e och 16e.
  • Tindrisen03
    Angelinah skrev 2008-03-05 14:42:07 följande:
    Jaaaaaaa!!!Köpt en röd KIKKID nu åxå   
    Var hittade du den röda?
  • Tindrisen03
    Angelinah skrev 2008-03-05 18:52:41 följande:
    Jag som inte skulle ha orange/blå katvig... älskar suiten, Ida struttar runt i den och ett par orange lindex velour till *fint*
    såg du idat hummrarna? hur va färgen på dem?
    Var köpte du den röda kikkid frottésuiten?
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2008-03-06 15:19:46 följande:
    IMPAD! Beställde kikkid dressen samt nova star jeans på freshmilk, idag fick jag dressen.. Jag trodde att de skulle vänta in jeansen som inte kommit till dom än! Glad blev jag o ännu gladare när den sitter sååå fint på! Lite lång så klart i benen, men åååh så fint den sitter på henne!
    Bild!!
  • Tindrisen03
    Jen80 skrev 2008-03-07 15:37:14 följande:
    Åh, jag som nästan bestämt mig för att åka in och köpa oranga och gröna, men våra verkar ju vara rätt jämnstora, så det kanske är dumt då . Åh, var så shoppingsugen när jag var inne på eleraff, men kom inte på nåt. Snacka om hjärnsläpp !! Hade velat ha Molos stjärnbyxor till blå/oranga Katvig-suiten, men byxorna är slut där . Funderade på nån annan Katvig, men jag har fastnat för just den färgen, men vet inte vad mer jag ska ha isf... Kanske en tröja till Ilon... Har ju bara sommarsuiten. Men jag känner att barnen behöver lite kortärmat nu... eller framöver. Vet inte, men jag gillar inte riktigt Molos kortäramade bodysar. eller jag föredrar tröjor... Kanske ska skicka efter grön-randiga Molo-tröjan från Matador. Är lite shoppingsugen... Och blårandiga byxorna. Hmm...
    Nova som i alla fall är över 80 cm lång har Lindex velour i 80 utan problem. Hon kan dessutom nog ha dem ett bra tag till. Det är ju bred mudd upptill så man kan ju dra ner dem lite så att de blir lite baggy..bara snyggt tycker jag. 80 fr Baby är lika stora som de andra velouren i 86 fr barn. Dessutom är de så billiga att det inte gör ngt om de inte räcker mer än några månader. Jag älskar våra och hoppas att Lindex får in större till hösten igen
  • Tindrisen03

Behöver lite råd om vilken mössa som är finast till ljusgröna Mololurvfleecen med rosa kantband:

1)www.minpluddevutt.se/ Kolla på Fritihof of Åre uner kläder. Det är den grönmönstrade jag funderade på eller
    2)Den bruna eller gröna klövermössan hos www.kade.se/produkter.htm

Tycker att det är jättesvårt att hitta ngn cool mössa till den fleecen.

• Tindrisen03

Tjohoo=glad

Pratade just med Ida på Minpluddevutt. Hon skall få in alla färger av Kikkid-frottén och alla storlekar så jag har bokat både rosa jacka stl 92 samt rosa och röd suit stl 86. Beställde ju en rosa från Ajabaja men den var faktiskt alldeles för lång i benen (stl 92) så den får åka tillbaka. Får ju dessutom 30 % på allt eftersom jag registrerade mig i kundklubben innan 31/1. Har redan en order där på massa nytt Nova star också med 30%

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9