-
Angelinah har i sitt galleri om du bläddrar bakåt några sidorPlummy skrev 2008-03-24 16:55:13 följande:Någon som har den rosa/vit rutiga bodysuiten från Molo på bild?
-
Fast bytesrätt har man väl alltid enligt lagen, det kan man ju inte frånskriva sig.Tjollabolla skrev 2008-03-25 17:19:20 följande:Jag har funderat över dressen och just som jag bestämt mig för att skicka tillbaka den såg jag på deras sida att det gäller inte rea varor och den var ju på påskerbjudande, så då gäller inte det eller? då får det nog bli Tradera för jag tyckte nog med det var Jamas varning på den, hur fin den än är...
-
Hur blev nu Idat baggysarna efter tvätt. Det var väl ngn som sa att de såg ut att vara helt urtvättade efter en tvätt
Fler som det blivit så för? Var det förresten stl 92 jag skulle ta till min dryga 80 cm långa 1 1/2åring?
-
Vad har du för stl i Shampoodeln? Är lite sugen på enTjollabolla skrev 2008-03-29 08:13:08 följande:Japp, Lindex är det Är riktigt nöjd med den faktiskt.Vet ni vad jag såg igår? Me and Is husvagnar är samma oranga i som i shampoodlen! Ska ta bild sen, tänkt att det får nog vara dagens outfit
-
Inte danskt men billigt http://www.tradera.com/SVEA_body_byxa_stlk_74_NYA_med_prislapp_kvar_-auktion-61535521
Inte min auktion förstås -
Om ngn är sugen på Minirodiniskinnjackorna finns de på Åhlens city i Sthlm Och 20% kupong på ett helt köp där finns i senaste numret av Mama
-
Kupongen gäller på hela Åhlens barnklädessortiment, ej skor tyvärr tror jag dockButtelina skrev 2008-03-30 20:03:51 följande:näpp själv då?
-
>Den gäller på ett helt köp, såg rosa vit velour i alla fall i SthlmButtelina skrev 2008-03-30 20:15:42 följande:gäller den på en vara eller ett köp? vet ni vad åhlens har fått in för färger på katvig velouren?
-
Vad har Ida för stl på Miniature-jackan?Angelinah skrev 2008-04-02 08:11:33 följande:å de va ju bra pris ju!!
-
Zvartaliljan, linne och leggings absolut! Mkt mer använding för tror jag.
Vann förresten din velouroverall fr Kikkid=glad -
Kul att se alla bilder.. och vad unga många är! Här kommer två bilder på mig, typ de enda som fanns.. även här mest jag som står bakom kameran
-
Och så en till..ignorera att barnen ser lite drogade ut.. julafton och lite uppskruvade
Gissa hur gammal jag är då...
-
Det var ju smickrande att flera tyckte jag såg såå ung ut.jacao skrev 2008-04-04 13:09:45 följande:Du ser ju väldigt ung ut, men jag tror att du är...hmm 29! :-OHur ung/ gammal du än är tycker jag att du är väldigt söt!
Jacao du var nog närmast tror jag fast jag får plussa till några år till...33 blir jag i augusti.
-
Bor 100 m fr Vildänglar, och ja visst är de jättegulliga! Lite farligt dock att ha denna affär på vägen hem varenda dagDuntoffla skrev 2008-04-06 20:55:55 följande:haha...nej, du är inte så svår när det gäller shopping va? Imorgon ska jag träna och tänkte nog inte åka ända in till stan faktiskt... Däremot kanske det blir en tur till Poppilopps nya butik på tisdag. De har stängt imorgon. Sen ligger iofs SoCute farligt nära på vägen hem från träningen...Men jag följer gärna med till Vildänglar en annan dag. Löööve at first sight! Och nej, det var inte den manliga expediten som jag blev kär i Föremålet för min kärlek heter Katvig Molo. *suck*
. Vilka butiker var ni mer i på er shoppingtur? Smallkids uppfattade jag, vilka tog ni mer..Matador, Babyshop, Haven?
-
Men en 2-hjuling i 3-årspresent är väl inte så tidigt. Min tjej började cykla på sin när hon var lite över 2 år. Inte på gatan och så men på ställen där det inte fanns bilar. Med stödhjul alltså..utan stödhjul har hon cyklat sedan hon var 4 år ungefär.Smileycat skrev 2008-04-21 19:49:36 följande:Hon har tyvärr redan en trehjuling.. Tvåhjuling med stödhjul känns lite tidigt aktiskt även om hon har bra motorik, hon ÄLSKAR sin cykel! Lilltjejen fyller fem dagar efter, så hon får en trehjuling i två års present, hon har blivit för avis för att vi ska kunna vänta.. :-/ Hittade en som var som ny på T för 156kr , han kom förbi och lämnade den tom! Pussel har hon fått av "morfar Lasse"(, min pappa).Och tja, massa ponnies och ponnyslott, käpphäst .osv.. ska hon få av andra..Dum som man är så ger man bort de bästa tipsen, så hon får "bra leksaker", sånt honvill ha och inget "skräp" mao.. Men nu står det still för mig, har något klädesplagg som jag ska passa på och ge som present, även om jag skulle köpt det ändå Hon har iaf kommit in i en prinsess/ rosa/ häst period, men tycker även om bilar o sånt.. Bobby car har hon oxå, dockvagn osv.. Vad köper man?? *suk*Ja, tack för tipsen iaf! Låter väl bara neggo här..
-
Vilken stl har du på de randiga Katvigklänningarna? Tycker de ser så korta och vida ut. Men är sugen på en gul och en rosa ändåAngelinah skrev 2008-04-21 16:45:15 följande:hm.. ca 80 cm tror jag..nu e de matlagningsdags cu tjejer!
-
Men såå dyra är dem inte..kostar väl runt 40-50 kr st. Man kan ju börja samla lite med ngn i taget. Finns det några djur hon gillar speciellt kan du ju köpa en-två sådanaSmileycat skrev 2008-04-21 20:14:44 följande:Låter jättefint! Är nog något att satsa på lite senare då vi har det lite mindre bra ekonomiskt just denna månad (såå typiskt ju), men sen i slutet på månaden så börjar sambon nytt jobb och får bättre betalt!
-
Stockholm har tre Zara plus det i Täby. Ett i Sturegallerian, ett på Normalmstorg och ett på Drottninggatan..jompa skrev 2008-05-19 14:59:25 följande:Jag vet bara två, Täby och Kungsgatan.
-
Hann också få 25%