Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

I dag är vi glada här hemma...

Glada och fundersamma! Att det verkligen finns sådana underbara männsikor som ni här i tråden.
    Ja, ni kan ju gissa vad som kom på posten idag!

Tack tack tack! det är så fint, och vi är så rörda här hemma. Sambon kan inte förstå vilka människor det finns här i tråden, jag visste det ju redan ( ) men inte att ni skulle vara så här underbara!

Åh, tack igen. Det är sååå himla fint set! Ska ta bild när hon vaknat och jag testat det. Dock är det kanske lite stort än, men vad gör det när det enda hon gör är att växa?!
    Ååhhhh, vad glad jag är!

Som sagt, tack! Ni vet vilka ni är...

• NovJenny
    Zvartaliljan skrev 2008-03-06 10:51:34 följande:
    NovJennyJust det, det där hade jag totalt glömt bort Vet inte ens vad det blev för något (Butte som köpt?) till slut så jag längtar verkligen efter bild
    Ha ha, ska inte avslöja vad det var förrän jag testat det då!

Jag blev faktiskt helt paff.
    Sambon bara : GÖR FOLK SÅ HÄR!?
  • NovJenny

Vad mycket ni skriver. I like!

Jag har inte hunnit sitta här så mycket, har ju två små barn och en sambo som behöver underhållas.
    Just nu är sambon på jobbet en snabbis och bebisarna mina sover!
    Wiii.

Är fortfarande sjukt glad av paketet.
    Kanske låter jättedumt, men jag är liksom inte van att bli så överraskad. Därför jag är så glad!

Nu ska jag kika på nya IdaT. Kul!

• NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-03-06 12:44:47 följande:
    Ni som har haft småbarn under sommaren-vad behöver man för kläder till en som kommer vara 8-11 månader. Använder man short och sånt till så små bebisar? När börjar de bada? Vet ju inte om han kommer krypa eller bara ligga still...
    Jag använde inte shorts och sådant till Noah. Jag tycker småbebisar ska ha heltäckande kläder för att skydda mot solen, och ligga i skuggan! Ibland hade han nog t-shirt eller kort bodysuit om jag visste att vi inte skulle vara på stranden t.ex. och han bara låg i vagnen.
    Kanske är jag töntig, men så gjorde vi.

Sedan hade han solkläder på stranden, och solhatt. I skuggan även där. Men självklart var han i solen en snabbis om han doppade fötterna och liknande. Han var 7 månader i Juni...
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-03-06 12:50:10 följande:
    så roligt att du blev överraskad visste inte riktigt hur jag skulle göra för att få din adress, ville inte avslöja något ju
    Ha ha, jag fattade ingenting! Funderade faktiskt här om dagen var kortet du skulle skicka tagit vägen!
    Duntoffla skrev 2008-03-06 12:54:07 följande:
    Jag upplevde inte att Noah blev för varm, sällan isf. Blev han det tog jag på solkläderna, fyllde polen med vatten och där fick han sitta och busa. I skuggan.
  • NovJenny

Jag gillar flodhästarna jättemycket! Slut på vad jag ville ha på freshmilk, vilka andra har fått in ida?

• NovJenny
    Lina med Liten skrev 2008-03-06 13:14:06 följande:
    oj har de gått åt så fort??
    Ja, tydligen!
  • NovJenny

Nu har jag tagit bilder på Lilly i sin nya fina dress.
    Tyvärr spydde hon ner den på en gång, blev arg och skrek. Så blev inte så många bra bilder.

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-03-06 13:44:04 följande:
    men oj så stor mössan var. så svårt med storlekar.
    Jo, men den satt bättre än bilden visar. Har inte knutit den ordentligt, plus att  hon skruvar på huvudet så mycket!
    Men båda blir perfekt till vår och sommar. Hon kan ju ha det nu med.
    En strl mindre hade ju inte fungerat ändå så...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9