Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:29:35 följande:
    Godmorgon flickor! Inatt har Milo sovit hela natten utan att hosta! BUTTE JAG ÄLSKAR DIIIG!!! Underbar hostmedecin. Febern verkar vara borta med, får nog kolla det sen. Hna vaknade klockan sex, jag men jag mutade med välling så vi somnade om till NIO. WOW vad skönt!Fick sms från sambon, han var framme i Kina och skulle ut o shoppa. KOnstigt det här med tidsomställning, han gick på planet nio i går i köpenhamn och skulle landat sex vår tid, på i morse. Men helt plötsligt var klockan ett där . Han enda lediga dag där, så nu hoppas jag han shoppar på bra Jag shoppade oxå den gröna lejontröjan Ängeln! Sååå fin var den! Å så slank det med en hipps t-shirt till samlingen... Och inatt blev det en turkos/grön sommarsuit från Katvig . Undrar vad jag ska shoppa idag?
    Vilken medicin?
  • NovJenny

Okej, noah har förmodligen förkylningsastma och hostan går aldrig över... så trist.

• NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:40:17 följande:
    Usch vad trist! Näe då hjälper den nog inte. Milo hostar faktiskt väldigt mkt, det lägger sig liksom inte mellan förkylninganra, hostan sitter i ändå och låter hemsk. Så jobbigt!
    Ja,hosta är värst, efter magsjuka.
    Han har fått ventoline utskrivet mot hans svåra andning han får ibland. Men den är ju slemlösande också så idag börjar jag med den. Får se om det hjäler...
  • NovJenny

God kväll...

Kikar in lite snabbt och läser om era busungar!
    Noah slänger också saker i toan, och här om dagen doppade han sambons telefon i ett vattenglas, och idag kameran i vattenglaset.
    Han klättrar upp på köksbordet där man lätt glömmer glaset liksom!

• NovJenny

jo, mobilen klarade sig, kameran ligger på torkning.

Kan man skicka en syskonvagn med bussgods? Ot, sorry.

• NovJenny
    Buttelina: Har du?
    Hur mycket gick det på?

Vi måste ha en syskonvagn, men den kommer dock inte användas sååå himla mycket. Men man vill ju ändå ha en fin och jag har hittat en massa men inte i närheten.
    Undrar hur villiga folk är på att skicka? Fundersam
  • NovJenny

Noah ramlade också ur sin spjälsäng när han var liten. Huvudet före, jag såg allt. Han klarade sig med lite näsblod. MEn det är så hemkt.

Han ramlade ju även ur den här om veckan, men då klättrade han över öven fast vi hade botten längst ner. Klätterapa är vad han är.. HA ha

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-03-09 23:37:27 följande:
    jag skickade mer än gärna. tror att det kostade runt 400kr? minns inte alls...
    Okej, kan vara bra att veta..

Nu aknar min bebis. Blir väl till att vara vaken ett par timmar till. Jag som är så trött.
    Lilly är så svårsövd när hon vill vara vaken.
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 23:42:32 följande:
    Ja visst blir man! utan er hade kvällarna varit svåra att uthärda utan sambon. Saknar honom .
    Förstår dig...
    Men som butte säkriver finns vi ju här!

Jag hittade faktistk två billiga vagnar.

Vad tycker ni om dessa?

http://www.blocket.se/vi/15481342.htm?ca=5_s

http://www.blocket.se/vi/15479712.htm?ca=5_s

Men känns lite för billigt för att vara sant om man jämför med andra annonser... HUm.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9