Inlägg från: Weronica |Visa alla inlägg
  • Weronica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Jen80 skrev 2008-03-04 21:31:48 följande:
    Ser att de är lite dyrare.. Men man kan ha dem lääänge . Kolla här - fiiiina!!www.melike.se/product.asp⊂=64&...
    Jag har dom till min 4åring,håller verkligen med om att dom är snygga och så sitter dom super också..rekomenderar dom starkt
  • Weronica
    Lina med liten: kunde inte komma in på din sida,så jag skriver här
    Vart har du köpt dom underbara idaT kläderna som dottern har i BT?? Måste bara ha dom!!!
  • Weronica

Ahhh!! massa tack!! *shoppa,shoppa* SkrattandePenga mun

• Weronica
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:35:29 följande:
    Veronica--- Å vilken härlig shopping!!! Härliga vårfärger Hur tycker du IdaT tshirtsen e i strlk?
    Tackar Har inte hunnit prova dom ännu tyvärr..men tycker dom ser rätt normala ut,den ena är i 86 och den andre i 80..tänkte prova dom i morgon..bebiis sover nämnligen nuFundersam
  • Weronica
    Angelinah skrev 2008-03-07 17:39:15 följande:
    Ok, jag har köpt en 80 till min lilla nämligen, osäker om den blir tajt och kort i magen E du underbar å hojtar till när du provat på lilla sovis?
    Lovar!
  • Weronica

Här kommer bebiis i IdaT stl 80..sitter bra( mätte 75.5cm sist på bvc)men var lite liten runt halsen,alltså lite svår att ta på och av..kan ju vara så att min bebiis har ett stort huvud bara

Och så stl 86 då..den var inte lika stor i halsen lite längre än den i stl 80..men tycker båda satt bra...har ju köpt tröjorna också,men glömde dom hos min mormor idag när jag var där och visade upp mina köpFundersam ska hämta dom i morgon och hoppas på att dom sitter lika braSkrattande

Inte det lättaste att fota en väldigt rörlig bebiisRäcka ut tungan

• Weronica
    Buttelina skrev 2008-03-07 18:24:24 följande:
    åhh, vad fin han är! så gosig! fina inköp som vanligt
    Tack söta du!Kyss
  • Weronica
    terezita skrev 2008-03-07 18:25:22 följande:
    oj... ingen större skilnad på storlekarna tycker jag...
    Ne tyckte inte heller det,den blå är lite "slappare" och då inte lika smal i halsen,men annars så satt dom ungefär likadant
  • Weronica
    isold2003 skrev 2008-03-07 18:29:24 följande:
    Så fin han är i tröjorna, det syns ju inte ens att de är i olika strl!
    Ne det gör det faktiskt inte
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9