Inlägg från: Weronica |Visa alla inlägg
  • Weronica

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-10 17:28:53 följande:
    weronica: vilken underbart söt tös du har! så fin hon var i molo klänningen och idat tröjan . nu måste jag ha en hippo idat tröja till isabel oxå ju vilken storlek tog du?Angående plastisock: Jättefint och hon klär verkligen i färgerna, men var den inte lite bred i modellen?
    Åhhh tack söra duKyss i hippo tröjan tog jag 104 och den var kanon ett tips är ju dom svarta katvig pantsen till

Jo den är jätte bred klänningen,just därför jag är osäker på om jag vill ha den eller inteFundersam
    J essica skrev 2008-03-10 17:29:03 följande:
    Weronica: Åh vad fin klänningen var på! En sån blir det Fina andra bilder också såklart
    Hihih  massa tack! tror inte du kommer ångra dig ang molon ,den är verkligen underbar!
  • Weronica
    Buttelina skrev 2008-03-10 17:40:32 följande:
    jag var lite inne på den plastisock klänningen till isabel, men vill inte ha om den är så bred gillar när det sitter lite sött figurnära
    Håller med,rekomederar verkligen den prickiga molo klänningen då,den var perfekt..får fundera litetill på plastisocken..men det lutar nog lite åt att jag säljer..den känns så himla stor nämnligen*tyvärr*
  • Weronica
    gosmamman skrev 2008-03-10 17:54:11 följande:
    Gokväll!Såg på krumelur att dom hade idaT hippo suit i STL 40  Fatta vad liiitet och gulligt.Weronica- Jag tycker plastisock kläderna var super fina MEN jag skulle nog inte ha klänning+leggins samtidigt. Det blev lite mkt då, iaf för mig! Kanske ngt enfärgat till?
    Jag har 104 i både deb från molo och plastisock..och hon har stl 104..
    ellenagnes skrev 2008-03-10 18:15:30 följande:
    Åh vad fin midiapple klänningen i bildtråden. Var är den inköpt?
    Jag har köpt den på Liten på landet
  • Weronica

Nu har jag bestämt mig,jag ska lägga ut plastisock pantsen på tradera...tror jag vad är rimligt att ta som utropspris tycker ni? Är så svårt med nya plagg tycker jag,lappen är ju inte kvar eftersom hon provat domFundersam

• Weronica
    Buttelina skrev 2008-03-10 18:54:56 följande:
    ska du lägga ut det separat? då hade jag lagt 99kr i utrop för leggingsen och 149kr för klänningen... tror jag
    Funderar på att bara lägga ut leggingsen och behålla klänningen..kan ju alltid ha den typ på dagis eller såRäcka ut tungan ska fundera lite mer på det
  • Weronica

Åhh vad fin den suiten som Milo har i BT är!!!*aningen avis*

• Weronica
    ellenagnes skrev 2008-03-10 20:32:40 följande:
    Ska du behålla klänningen?
    Ja jag tror det....ska fundera lite till
  • Weronica

Vet ni nån svensk sida som säljer Kik kids vita frote jacka i stl 110?? Är så grymt sugen att köpa en sån till mellersta tjejen..har en vit till minstingen och den är ju så fin

• Weronica
    Vad heter Du?

Weronica

Vad jobbar Du/ har Du jobbat med?

personligass

Vad har Du för utbildning?

Uska/mentalskötare

Hur många barn har Du?

3

Ålder på dem?

9 , 4 och 11månader

Vart bor Du?

mellan Kalmar och Karlskrona

Bor ni i villa/lägenhet/radhus?

Villa

Hur gammal är Du?

25

Hur gammal är din sambo/man?

28

Har ni husdjur? Vad i sånnafall?

inga, om inte dammråttorna räknas då

Vad kör ni för bil?

Renault
  • Weronica

En massa grattis till Alexander på 1-års dagen!! *hurra,hurra huuuurrra!!!*

• Weronica
    Jen80 skrev 2008-04-23 19:29:59 följande:
    Weronica: Söta kids i fina kläder . Vart har du köpt Puma-skorna? Är på jakt, men börjar snart ge upp hoppet. Har hittat på LaRedoute, men varje gång jag ska beställa har det inte funkat. Ska testa ikväll igen... Inte precis färgen jag vill ha (svarta), men men...Och appropå lockar. Liam är ju superlockig. Vet inte riktigt vad man ska göra med hans hår, för jag vill ha nån lite längre cool frisyr, men det blir ju bara stort och burrigt. Vill inte ha honom kortkort. usch, så himla svårt. Lockar är fint, men svårt när det är för mycket . Ilon har lockar där bak, men han blir nog inte lika lockig som storebror och pappa... Fast svårt att säga än... Vi får väl se...
    Jag har faktiskt beställt dom från LaRedoute
  • Weronica
    iAnnaMaria skrev 2008-04-24 08:29:25 följande:
    Svar på #24690Ja, instämmer.. Nästan så man vil sätta på sin lilla pojke den bara för att den är fin :D
    hahaha så sant så
  • Weronica
    Zvartaliljan skrev 2008-04-28 20:55:13 följande:
    OT men visst ska man köpa skor med innermått 1,5-2cm längre än foten? Maias fot är 13cm lång och jag har hittat ett par skor jag vill ha med 15cm i innermått, men det står strl.26  Maia har ju bara 21-22 max 23!
    Min dotter på 4år har stl 25-26 i skor..tror nog skorna kan bli lite väl stora på Maia..men du kan ju kanske prova dom på henne och se eller dom kanske fanns på nätet,då blir det ju lite svårt
  • Weronica
    Buttelina skrev 2008-05-05 18:59:31 följande:
    Weronica: så tjock och go din grabb är
    Hahaha Skrattande jo han är en goding han.. 11mån 11o43g och 78cm
  • Weronica
    ängeln83 skrev 2008-05-05 20:04:20 följande:
    Alltså denna gröna:www.freshmilk.se/images/Nanoou/GROUPDRESSES4....
    jag har den till Liam,kommer dock inte ihåg om den är i stl 80 eller 86..iallafall så sitter den inge bra på honom,så du kan få köpa den om du vill?Flört
  • Weronica

Buttelina: Får skylla på att lillebror är lite äldre än min bebiis och därför lite tyngreFlörtRäcka ut tungan

• Weronica

Här fyller min lille bebiis 1 år den 22maj,kan inte fatta att han redan fyller 1år tycker ju nyss han var nyfödd

• Weronica
    Zvartaliljan skrev 2008-05-26 11:00:51 följande:
    Det var okej för henne att jag berättade. Hon orkade inte skriva här själv sa hon för hon skulle ju behöva skriva en massa inlägg och repetera allt flera gånger.Maugu svimmade på stan i onsdags och blev medvetslös. De gjorde då en magnetröntgen och upptäckte en stor cysta i hjärnan. Läkarna säger att det är en ofarlig sort men att den är väldigt stor så det kan behövas operation i alla fall...särskilt farligt är det ju om den växer ännu mer... Hon skulle få veta idag om det blir operation "inom en snar framtid" - vad nu det innebär...Jag tänker så mycket på stackaren som ju dessutom är gravid...fast operationen skulle inte skada barnet tydligen. Men stressen och oron kan ju inte heller vara nyttig
    Fy,måste känna hemskt för henne och hennes familj nu då,fram tills allt är över..hoppas verkligen att det går bra ..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9