Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

God morgon! Idag är iaf lillkillen frisk och tillbaka på dagis, så glad han var att få komma dit Stora killen är också mkt piggare och säkert frisk imorgon.

Kul med ny tråd! En liten omstart liksom Väntar Katvig från Eleraff idag, hoppas att postis kommer snart. Jompa, Eleraff har en massa Katvig som inte är uta på hemsidan än, om du ska beställa Nanookfleecen kan du lu alltid lägga på något litet Katvigplagg till mini. Ring och kolla med dem bara, de är supertrevliga.

Tjolla, vad synd att jag inte visste att du ville ha grön/turkosa luvtröjan också, vi hade ju kunnat sambeställa. Ska jag kolla med demom jag kan lägga på en tröja till? Strl?

• isold2003
    Tildamamman skrev 2008-03-04 10:14:02 följande:
    Molnen funderar jag på!! Frottén kändes så mjuk och skön. FÅr nog bli en klänning och en body av dem....Girafferna däremot är lite för mkt stentvättade för mig . Sov sött !
    Jag köpte frottéshortsen de tycker jag verkar mysiga. Snygga till husvagnarna också.
  • isold2003

Ska kolla brevlådan nu men sen måste jag skicka vinnarmail, blä!

• isold2003

Underbara snabba Eleraff! Katvig som beställdes per telefon igår låg i brevlådan idag! Och ett par strumpor fick jag med på köpet också

• isold2003

Zvartaliljan, vilken fin kombo på Maia i bildtråden!

• isold2003
    Angelinah skrev 2008-03-04 10:34:14 följande:
    superfina!!!måste få se dem på sen, e såååå nyfiken på shortsen!!
    Ja så fort lillkillen kommer hem så åker kläderna på, lovar! Älskar de här färgerna!!
  • isold2003

Angelinah, så fin Ida är i bildtråden, underbara kombination!

Lina med Liten skrev 2008-03-04 10:45:27 följande:
    Angelinah: fina Ida i BT!!Isold: vill gärna se shortsen på...de är sååå tuffa!!
    Ja jag är också nyfiken. Ska se om jag kan tvinga på dem på storebror
  • isold2003
    CamillaJ skrev 2008-03-04 10:47:44 följande:
    men hallå va lustigt det blev fick med ditt kort???? Nämen...
    Ja det såg lite roligt ut Vad förvånad jag blev! Måste nog tvinga på storebror shortsen fast de eg är till lillkillen. Får nog muta med chokladboll..
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-03-04 10:51:01 följande:
    e ni två ett par nu eller
    Schhhh, det är en hemlis Hemlis
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-04 11:02:48 följande:
    Fina kläder du köpt, tycker du tröjan verkar stor, vi tycker nämligen att vårens kläder verkar större än höstens.
    Jag vet faktiskt inte med strl eftersom jag inte har någon annan tröja i strl 104.

Nu finns bilder på stora killen i lillebrors Katvigshorts i bildtråden. Han vägrade att ta av sig sina mjukisbyxor så det blev ju inte världens bästa passform De ser fina ut på iaf, kanske måste köpa ett par till honom med. Det är strl 98 på de han har på sig och han är 107 cm lång! Molotröjan passade bra till iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9