Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

hej på er

Beställde en Molo poetry-tröja som present till en ganska lång 5-åring. Eftersom de är små i storleken (min son 102 cm använder 110 cl molo) tog jag i och beställde storlek 128 cl...Inte bra... Den är megastor, jag skulle nästan kunna ha den och jag är inte liten! Får väl beställa en till...Och kränga på mig själv denna

• tvåsmå

Ska fasen göra det! Men får vänta till imorgon då maken har lämnat huset... hahaha

Beställde fr Danmark, så orkar inte trassla med det...Får ge bort den till ngn annan.

Tjollabolla skrev 2008-03-04 21:20:17 följande:
    Snälla kan inte du trycka på dig den och lägga in en bild i BT! Du hade blivit första vuxna i Molo    Näe, skämt o sido. Vad trist att den var så stor, kan du inte byta?
  • tvåsmå
    Tjollabolla skrev 2008-03-04 21:28:36 följande:
    ÅÅ DET ser jag fram emot!!!    
    Har förresten fått ett stort paket fr Houseofkids med en massa IdaT bl a, men måste vänta med att öppna den till i morgon.. hade idag en livlig diskussion med maken om behovet av flera regnset till barnen, vill inte visa upp att jag beställt ytterligare två... visserligen är ett set i nästa storlek men det förstår inte han. Har även fått hem fint från FingerIn The Nose idag!
  • tvåsmå

Ja verkligen

Duntoffla skrev 2008-03-04 22:00:09 följande:
     Haha...du är i fel tråd för att hindras köpa saker!
  • tvåsmå

Halloj!

Skrev igår om hur stor jag tycker Molos poetry-tröja i storlek 128 cl är. Provade den själv.... här är bilden. Ja lite tajt är den men ändå. OBS jag är varken liten eller smal (vilket kanske syns alltför tydlig på bilden

www.familjeliv.se/hem/tvasma/gallery/phpvzw1fg.jpg

• tvåsmå

Hahaha jaa jo man kanske skulle beställa den i storlek 140 cl och matcha bebisen

• tvåsmå

Finns i danska (t ex www.houseofkids.dk) och en finsk butik

Safari skrev 2008-03-05 12:10:24 följande:
    Någon här som har koll på när IdaT släpper sin nya kollektion? Det ska väl vara nu i mars men vilket datum??? *längtar efter lite nytt*
  • tvåsmå

ngn som sett småfolks nya stövlar i ngn svensk butik?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9