Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Ska fixa, dröjer lite har en hungrig liten tjej nu...

Lina med Liten skrev 2008-03-17 11:19:19 följande:

har du bild på sjöhästarna?? Alltså hur den ser ut på??
  • tvåsmå

Kul!

Man blir riktigt lycklig av dom

Angelinah skrev 2008-03-17 13:21:45 följande:
    Ja gör det Tjohoo!! hugin suit o mössa beställda
  • tvåsmå

Så obeskrivligt fruktansvärt! Tänk när den stackars mamman vaknar till och inser att båda barnen är borta.. den värsta mardrömmen.

Zvartaliljan skrev 2008-03-18 07:40:11 följande:
    Hittade henne här nu. Hon var ju senast inloggad 18.21!!! sambon hittade ju dom o larmade 19.20 så det måste precis ha hänt ju.....Eller tror ni det finns många 23-åriga mammor i Arboga med en 3-årig son (snart 4) och en 1-årig dotter (snart 2) med en svår tarmsjukdom?? Nje...tror nog det är hon. Bör man meddela sånt till polisen? Att hon var inloggad vid 18.21??
  • tvåsmå

Tjollabolla: vad mycket fint du har shoppat, och du är så smart som ser till att allt kan matchas.. åhh måste också börja tänka så! Har alltför mkt som inte passar ngt annat.

• tvåsmå

Tänk om Katvig kunde ha webb-försäljning som IdaT och Hugin, så man slapp snurra runt och leta på alla sidor efter sådant som inte ngn verkar ha tagit in...

• tvåsmå

Tänk om Katvig kunde ha webb-försäljning som IdaT och Hugin, så man slapp snurra runt och leta på alla sidor efter sådant som inte ngn verkar ha tagit in...

• tvåsmå
    Tildamamman skrev 2008-03-18 10:20:57 följande:
    Instämmer!! Det var faktiskt värt att sägas två ggr !
  • tvåsmå

Jag håller igen nu till åtminstone slutet av månaden. Försöker övertala maken att köpa en tokfin säng åt sonen Har dock en del leveranser på ingång som jag måste hinna tvätta och slänga in i byrån innan någon (läs maken) hinner se det... risk för att det inte blir ngn säng annars haha Men just nu sover sonen i vårt rum och dottern i vår säng. min taktik är att berätta att med ny säng till sonen i sitt eget rum och med dottern i hans säng får vi det trevligare i sängen verkar fungera som taktik

• tvåsmå

hahaha du verkar ha shoppat runt ordentligt i mars... För mig gick det en del i januari och februari... räknade ut att det var ett 5-siffrigt belopp...mer detaljerat än så vill jag inte veta

vermilion skrev 2008-03-18 14:54:05 följande:
    Eh heh. Shhh... jag kommer ha stora hopar med folk som kommer in och räknar nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9