Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Hej tjejer, jag såg denna tråden och gissar att ni är experter på danska kläder. Jag köpte en bodysuit från Katvig  i stl 62 till min lilla tjej på 3v. och fick hem den igår. Den passar precis men eftersom hennes 56 kläder oxå gör det gissar jag att de är små i storlekarna. Är det så med Molo och andra märken oxå? Hur är det med färgen och passformen, håller det sig bra?

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Angelinah: Våra rosa bilder (i bildtråden) matchar. Jättefin bild och längtar tills mig lilla stumpa blir så stor, fast hon kommer alltid att vara min bebis ändå Flört

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Fick hem den nya Katvigressen till lillskruttan igår, bild i BT. Fick ta stl 68 denna gången för hennes rosa/vita i 62 är nästan för liten nu. Kan man sälja den på Tradera tror ni, eller hur gör ni?

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    SmillaMilla skrev 2008-04-25 07:42:07 följande:
    Åh det är min absoluta favorit bland alla danska kläderna. sörjer så att jag sålde sveas i stl 56, hur kunde jag vara så dum. Nu har vi body och tröja i samma färger istället.  
    Jasså, borde jag spara kläderna menar du? Synd bara om vi får en kille nästa gång, då är det ju svårare att sälja dem antar jag.
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Vilken mössa skulle ni köpa till denna overallen? Min tjej är 1 mån, hattmåttet är ca 39cm.

Rosa underbar MOLO overall

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Jag vill köpa de lila/rosa shortsen till min tjej. Hon är 60 cm nu och 1½ mån. Hennes första bodysuit i stl 62 sitter tight nu, på gränsen till för liten. Tyvärr finns shortsen bara i stl 68, är de för små i sommar eller vad tror ni? Hon är en tjockis....eller ja, inte direkt smal iaf

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    CamillaJ skrev 2008-04-26 20:36:41 följande:
    Katvig eller?
    japp, sorry glömde skriva det
    Ludwig -02 & Meja -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9