Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

mortillsju skrev 2008-04-28 11:21:01 följande:
    Det är ju nästan så man vill ha en liten till Härligt med sötisar!!
    Det är nästan så jag oxå vill ha en liten till nu meddetsamma! (Sshhh...säg inget till min man )
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Vad kan man ha till ett par rosa velourisa från Katvig, förutom den rosa/vita bodyn som jag redan har? Jag kollar och kollar men hittar inget som känns klockrent, är ju ny på danska kläder. Är gammalt Pop fan

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    jojoa75 skrev 2008-04-28 12:02:06 följande:
    Rosavita klänningen, rosavit jackan, helrosa jackan, rosa midiapple. Annars är meandis grodgrimaser fuxia eller molntunika fin till. Svea star liten klänningarna ser oxå fina ut till. Ej sikke lejs nutty cerise tyckte jag var fin till de brallorna.
    Åh tackar, nu ska jag spana efter dessa!
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    Loveliva: Toppenfin sommardress! Jag letar efter en sån till min tjej men hittar den inte nånstans Är småfolk oxå små i storleken?
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    Buttelina skrev 2008-04-29 09:06:32 följande:
    god morgon tjejer. min lille grabb sover fortfarande . det har inte hänt sen han var typ 6 månader jag har ett litet problem... jag får inte plats med alla kläderna jag köpt det är ju en hel ikeakasse full som ska knökas in i en proppad gaderob... hmm japp, det ska komma en turkos
    Ååh vilket lyxproblem
    Ska du sätta ut nåt på T eller behålla allt själv?
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma
    nica83 skrev 2008-04-29 11:57:45 följande:
    Fick just mitt paket med Ida T kläder i brevlådan! Är supernöjd Har inte handlat av det märket tidigare men det verkar onekligen vara bra kvalitet...
    Jag gillar de rosa med katter och de lila med igelkottar. Hur blir de när man tvättat dem? Lika luddiga som Katvigs?
    Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

Nu ska jag slå till på en Småfolk, lila m hästar till lilltjejen. Blir 68 bra? Hon är ca 60-61 cm lång och tjock.

Ludwig -02 & Meja -08
  • LitenBlomma

de har den för 89 på baby clothes and stuff, tyvärr 39 i frakt. Vart menade du?

Ludwig -02 & Meja -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9