Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-07 21:39:34 följande:
    men de finns ju i webshoppen...
    Hm, då kanske jag ska prova att beställa dem iaf och så ringer de väl om de inte finns då Fundersam
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-07 21:56:41 följande:
    Oj, det är inte många som slår Mannens bror har tre grabbar och vi fick den första tjejen på över trettio år på hans sidan. Hans mamma visste inte var hon skulle ta vägen när vi sa att det blivit en tjej. Hon trodde vi skojade med henne
    Vad kul! Jag förstår att svärmor var nöjd
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-07 22:39:46 följande:
    Så där, då blev det lite shoppa i alla fall. En Katvig body och en Kikkid tröja
    jompa skrev 2008-03-07 22:44:08 följande:
    Jag tog 74 i Kikkiden, hon har precis börjat med det så jag hoppas det blir bra. Hon är ju en smalis.Det blev en röd sån och sen en grön/turkos body.
    Härligt, bra val!
  • isold2003
    NovJenny skrev 2008-03-07 22:46:54 följande:
    Okej, om man bortser från hur omatchande detta verkligen är, och bara kollar på byxorna. Hade ombyteskläder med mig som inte matchade riktigt. Noah bajsade ner sig precis innan bilden nämligen.Men så här tajt var de:Men denna tröja älskar jag därimot:
    Åh, den luvtröjan var jättefin!
  • isold2003

Jag sitter och läser en nätkompis förlossningsberättelse just nu.. Sitter med tårarna i ögonen och längtar efter en liten till Men jag längtar inte efter en förlossning till.. Själva värkarbetet med stora killen gick jättebra och han var ute typ 8 timmar efter första värken men han vägde 4.2 kg och kom med ena armen bredvid axeln, han tog PLATS! Aj! Lååång tid innan det var kul att vara mamma  Lillkillen är född med planerat kejsarsnitt...

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-03-07 23:21:53 följande:
    mm, jag fick mailet. men jag kan nog inte. isabel fick feber ikväll...
    Hoppas att Isabel kryar på sig snabbt.

Godnatt tjejer! Shoppa väl!
  • isold2003

God morgon! Lillkillen har sovit uselt inatt av någon anledning, har legat och snurrat i vår säng och sov en timme mellan 3 och 4 och somnade inte igen förrän kl 7.. Sååå trött! Kl 7.15 kom storebror och ville ha frukost. Tröstshopping är bara förnamnet Dessutom ska ju maken jobba natt ikväll så då kommer kortet fram.

Lina, jag ska trä på lillkillen hans nya hoodie och fota sen, tycker också att de ser smala ut i modellen, jättefina!

• isold2003
    gosmamman skrev 2008-03-08 10:14:32 följande:
    Jobbig natt  *fydå*, du får sova middag med pojkarna.Isold, vet du om slitage har fått in plastisocks nya kollektion? Vill gärna klämma lite på rosa/gul faries IRL
    Ja det hade varit skönt men stora killen sover ju inte längre tyvärr. Slitage har massor från Plastisocks nya!
    Duntoffla skrev 2008-03-08 10:17:58 följande:
    God morgon. Det låter som en jobbig natt. Då är det verkligen tid för lite shopping då. Jag är också själv hemma ikväll då sambon är ute och svirar. Vi får väl tröstshoppa tillsammans!
    Absolut! Ska ta lillen på promenad i vagnen först bara
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-03-08 13:27:19 följande:
    uuuppps råkade visst beställa lite från eleraff. en gul velourbodysuit och ett par blå velour byxor  
    Låter fint!

Har varit ute på promenad med likkillen, trots sol när vi gick regnade det på oss sen! Nu är det soli gen.. Inte min dag idag tror jag Nu har jag tvingat honom i säng och han ligger och muttrar. Så fort han somnar tänker jag också sova *längtar* Under tiden tröstäter jag Ballerinakex Generad

Sitter och funderar på vad för fint jag ska shoppa ikväll. Funderar på att gå upp en strl på Katvig velourbyxor så att jag får de blå byxorna iaf.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-03-08 13:36:45 följande:
    Men de finns väl på Krumelur oxå, de blåa byxorna alltså.
    Aha! Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9