Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 9

Buttelina skrev 2008-03-08 23:08:17 följande:
    de turkosa velourisarna
    Ja de har jag beställt iaf men de är nog inte tuffa nog tror jag.
    terezita skrev 2008-03-08 23:08:20 följande:
    hmmmmm h&m har jätte fina tre kvartsbyxor ialla möjliga färger just nu....eller ett par svarta slim fit jeans
    Får kika in på H&M då, har inte varit där på evigheter. Han behöver lite mer jeans också, har slitit ut de han har nu.
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-08 23:12:44 följande:
    turkos grön!
    Bra val!
  • isold2003

Nu ska jag hoppa i säng. Shoppa väl tjejer!

• isold2003

God morgon! Födelsedagsbarnet började morgonen med att hosta så att han kräktes ner hela vår säng  Men nu är han desto piggare och gladare Han hittade själv sitt paket vid frukostbordet och har hållit på att bygga och leka med Lego i två timmar nu!

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-03-09 08:52:44 följande:
    Oops...I did it again, jag som inte skulle shoppa mera.
    Vad, vad?
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-03-09 09:00:30 följande:
    isoldDet blev den gul/vita bodyn från Katvig också. Fin till påsk.
    Ja den verkar jättefin! Jag tror att lillkillen ska få en sån tröja till sommaren.
    jompa skrev 2008-03-09 08:40:13 följande:
    Ja vad har jag beställt, jo en Katvig body i grön/blått, en Kikkid velouromlott tröja, en Molo body i bubbelgumsfärger (orange/rosa) och en tröja i krusidull mönstret.
    Lilltjejen kommer att bli så fin!
  • isold2003
    ängeln83 skrev 2008-03-09 09:04:54 följande:
    Tror ni den gula Katvig bodyn passar ihop med Lindex gula velorisar?
    Den förra gula katvigen gör ju det iaf, visst är det Duntoffla som har en sån fin bild?
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-03-09 08:28:39 följande:
    Godmorgon på er!Var på me&i party igår, köpte först ett par rosa frotté byssor till stortjejjen men ska ta bort den beställningen för sen fyndade jag ju ett par pricktajts och ett par rosa velour tajts i "rea väskan" för 100 kr st så då behöver jag ju inte dom bysserna längre.Jag var sååå sugen på frotté moln men jag vill inte köpa me&i´s moln för dom blir sååå himmla poppis. Anl till att jag köper lite dyrare kläder är ju för att jag gillar när mina ungar inte ser ut exakt som alla andras och i våran lilla håla är me&i jätte poppis.Nä, ngt annat ska jag ha om jag inte får det på rea förståss
    Låter som att du gjorde ett par bra fynd, vad kul!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:29:35 följande:
    Godmorgon flickor! Inatt har Milo sovit hela natten utan att hosta! BUTTE JAG ÄLSKAR DIIIG!!! Underbar hostmedecin. Febern verkar vara borta med, får nog kolla det sen. Hna vaknade klockan sex, jag men jag mutade med välling så vi somnade om till NIO. WOW vad skönt!Fick sms från sambon, han var framme i Kina och skulle ut o shoppa. KOnstigt det här med tidsomställning, han gick på planet nio i går i köpenhamn och skulle landat sex vår tid, på i morse. Men helt plötsligt var klockan ett där . Han enda lediga dag där, så nu hoppas jag han shoppar på bra Jag shoppade oxå den gröna lejontröjan Ängeln! Sååå fin var den! Å så slank det med en hipps t-shirt till samlingen... Och inatt blev det en turkos/grön sommarsuit från Katvig . Undrar vad jag ska shoppa idag?
    Låter som en bra natt! Vad skönt att Milo är bättre nu. Tröstshoppingen har börjat bra Vad står på önskelistan för dagen då?
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-03-09 09:31:53 följande:
    Nej fyy vad trist!!! Hälsa honom Grattis på födelsedagen från Mig & Milo   
    Lillkillen tackar och bockar Eller rättare sagt, kryper runt på golvet och grejar med Lego
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 9